» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: سفرهای استانی دولت تحول اساسی در توسعه همه جانبه کشور ایجاد می کند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: سفرهای استانی دولت تحول اساسی در توسعه همه جانبه کشور ایجاد می کند

دی 27, 1392 0011

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد جواد محمدیˈ در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با اشاره به نخستین سفر استانی دولت یازدهم به استان خوزستان اظهارکرد: سفرهای استانی دولت در حقیقت منشا خدمات و برکات بیشماری برای مردم در اقصی نقاط کشور و همچنین شناخت بیشتر دولت و نظام از مسائل و مشکلات مردم در دوره افتاده ترین مناطق می شود.

وی با اشاره به ضرورت پیگیری مصوبات سفرهای استانی دولت دهم تصریح کرد: انجام این سفرها در سایه یک برنامه ریزی علمی و دقیق، سبب برطرف شدن بسیاری از مشکلات، محرومیت ها و کاستی ها در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم و روستایی می شود.

امام جمعه مبارکه همچنین سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) را تبریک گفت و افزود: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای جشن و شادی و ایجاد تقریب میان مذاهب اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی گفت: پیامبر اسلام از بالاترین انسان ها در نزد خدای متعال است و خداوند از ایشان به عنوان رحمت برای عالمیان یاد فرمودند.

وی با اشاره به رویدادهای مهم در هفته جاری خاطر نشان کرد: 26 دی سالروز شهادت فدائیان اسلام به ویژه شهید نواب صفوی است که جان خود را در راه زنده نگه داشتن اسلام فدا کردند.

وی به مرگ شارون هم اشاره کرد و گفت: این دیکتاتور بزرگ صهیونیست باید عبرتی برای دیگر دیکتاتورهای جهان باشد و بدانند که مردم فلسطین و مسلمانان جهان از مرگ چنین افرادی شادی می کنند.

پ

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×