» اخبار ایران و جهان » بارگیری اژدر زیر دریایی کلاس غدیر در خارج از اسکله نظامی
اخبار ایران و جهان

بارگیری اژدر زیر دریایی کلاس غدیر در خارج از اسکله نظامی

بهمن 10, 1394 0010

در چهارمین روز از رزمایش دریایی ولایت ۹۴ عملیات بارگیری اژدر زیر دریایی کلاس غدیر برای اولین بار در خارج از اسکله نظامی با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قرارگاه رسانه ای رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۴، امیر دریادار دوم سید محمود موسوی سخنگوی رزمایش در چهارمین روز از رزمایش دریایی ولایت ۹۴ گفت: عملیات بارگیری اژدر زیر دریایی کلاس غدیر برای اولین بار در خارج از اسکله نظامی با موفقیت انجام شد. این عملیات پس از ارتقای سطح آموزش غواصان و کارکنان زیر سطحی نیروی دریایی ارتش در ارتباط با بکارگیری روش های نوآورانه و ابتکاری ایمن جهت بارگیری اژدرها در حداقل زمان ممکنه به منظور تسریع در اجرای عملیات رزمی، انجام شده و نتایج ارزشمندی به همراه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام در راستای تامین نیازمندی های یگان های زیر دریایی کلاس غدیر با پیش بینی تمهیدات لازم در کلیه بنادر صیادی و محلی در راستای آمادرسانی چابک انجام شده است.

دریادار موسوی در ادامه افزود: غواصان نیروی دریایی ارتش پس از انجام عملیات خروج از زیر دریایی در عمق دریا و با رعایت اصل استتار و اختفای کامل نسبت به انجام تخریبات زیر آبی و انهدام تاسیسات دشمن اقدام کردند.

سخنگوی رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۴ افزود: امداد رسانی و انجام خدمات بهداشتی و درمانی رایگان توسط تیم های سیار پزشکی و بیمارستان های صحرایی به مردم منطقه از دیگر اقدامات کارکنان نیروی دریایی ارتش در این رزمایش بوده است.

http://media.mehrnews.com/d/2016/01/30/4/1982558.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×