» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » رئيس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه:كليه مسئولين موظف هستند با رعايت اصل بي طرفي و قانون مداري براي برگزاري انتخابات سالم و با حضور حداكثري مردم تلاش نمايند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رئيس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه:كليه مسئولين موظف هستند با رعايت اصل بي طرفي و قانون مداري براي برگزاري انتخابات سالم و با حضور حداكثري مردم تلاش نمايند

بهمن 9, 1394 009

همايش انتخابات با هدف هوشيارسازي و آشنايي مديران و مسئولان شهرستان مباركه با قوانين و مقررات انتخاباتي برگزار شد.

علي اصغر ذاكري فرماندار با اشاره به نام سال ۹۴  “همدلي و همزباني ،دولت و ملت” افزود: فرمايش رهبر معظم انقلاب در ابتداي سال نويد يك پيروزي و موفقيت را به اطلاع مردم رساند كه اين موفقيت در گرو همدلي و همزباني بين مردم و دولت است .

وي با بيان اينكه به فرجام رسيدن برجام بزرگترين افتخار،پيروزي و اقتدار در سال ۹۴ براي نظام مقدس جمهوري است اضافه كرد:تحقق اين امر مهم نتيجه ۱۲ سال مقاومت مردم در شرايط سخت اقتصادي،درايت مقام معظم رهبري و تدبير دولت مي باشد.

 ذاكري خاطر نشان ساخت:پس از مقاومت۱۰ساله ي مردم و شجاعت مقام معظم رهبري و تدبير دولت ، در زمينه تحريم ها ، اكنون وظيفه ماست تا با فراهم آوردن شرايط برگزاري يك انتخابات پرشور و كمك به حضور حداكثري مردم در انتخابات پيش رو ، زمينه تشكيل يك مجلس پويا و حامي سياست هاي نظام جمهوري اسلامي را فراهم آوريم. و بايد همگام و همراه باهم ، درتشكيل مجلسي مقتدر ، متخصص ، شجاع و ولايتمدار در جهت افزايش اقتدار كشور ،همكاري كنيم.

وي ضمن تشكر از همكاري همه دستگاهها و ادارات شهرستان در اجراي ماده ۱۱ و ۷۷ قانون انتخابات، تاكيد كرد : از ادارات و دستگاههاي شهرستان انتظار داريم همانند گذشته همگام و همراه با هم در راستاي برگزاري انتخابات سالم و با حضور حداكثري تلاش نمايند .

فرماندار مباركه از دهياران خواست : با بيان دستاوردهاي نظام به روستائيان عزيز بدون گرايشات سياسي موجبات دلگرمي آنها را به نظام مقدس جمهوري اسلامي و ايجاد نشاط و اميدواري به آينده فراهم آورند و مردم را جهت حضور پرشور و حداكثري در انتخابات تشويق كنند.

خاطر نشان مي شود در اين همايش اصول و قوانين تخلفات انتخاباتي و تبليغاتي توسط دادستان انقلاب اسلامي شهرستان و رئيس دادگستري ارائه شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×