» عمومی » ورزشی » بازی ژاپن و ایران دیدنی است/ خط حمله ایران را آزاد نمی‌گذاریم
ورزشی

بازی ژاپن و ایران دیدنی است/ خط حمله ایران را آزاد نمی‌گذاریم

بهمن 1, 1394 009

سرمربی تیم فوتبال ژاپن نسبت به توان تهاجمی تیم فوتبال ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال ژاپن فردا جمعه در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در دوحه قطر با ایران دیدار می کند.

«ماکوتو تگوراموری» در خصوص این بازی اظهار کرد: بازی فردا بی تردید بازی دشواری خواهد بود. هم ژاپن و هم ایران در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشته اند و اکنون هر دو تیم در مرحله حذفی قرار دارند. این بازی خیلی پرحرارت و تماشایی است.

سرمربی تیم زیر ۲۳ سال ژاپن در ادامه اظهار کرد: این بازی از نقطه نظر تکنیکی، تاکتیکی و توانایی بازیکنان، در سطح بالایی قرار دارد و یک اشتباه کوچک می تواند منجر به شکست شود بنابراین ما واقعا نیازمند آنیم که بر روی مسابقه تمرکز داشته باشیم. آنچه باید به آن فکر کنیم این است که بازی را ببریم و به نیمه نهایی صعود کنیم. این همه آن چیزی است که ما  در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه بازی به آن فکر می کنیم.

تگوراموری بازیکنان ایرانی را خطرناک خواند و گفت: ایران بازیکنان خیلی خطرناکی دارد به ویژه در خط حمله و ما نمی توانیم خط حمله این تیم را آزاد بگذاریم. ما به آنها اجازه نمی دهیم به ضرباهنگ برسند. اگر هر بازیکنی از تیم ما بتواند در تمام طول مسابقه مبارزه کند فکر کنم بتوانیم بر روی بازیکنان باتکنیک آنها فشار بگذاریم و همینطور باعث افزایش اعتماد به نفس در نزد بازیکنانمان خواهد شد. من انتظار زیادی از بازیکمنان تیمم در این بازی دارم.

http://media.mehrnews.com/d/2016/01/21/3/1974726.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×