» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » برگزاری اولین جلسه کارگروه کشاورزی ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه

برگزاری اولین جلسه کارگروه کشاورزی ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان مبارکه

دی 29, 1394 1017

اولین کارگروه کشاورزی ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان مبارکه در محل اداره جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بسیج سازندگی شهرستان مبارکه، در این جلسه که به ریاست مهندس رضایی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه تشکیل گردید .

ایشان طی سخنانی کوتاه به تشریح جایگاه کشاورزی درسیاستهای اقتصاد مقاومتی اشاره و عنوان نمود کشاورزی بعنوان یکی از اصلی ترین مباحث مطروحه در سیاستهای اقتصاد مقاومتی مطرح بوده و با اجرایی کردن این سیاستها می توان گامهای بزرگی را در تحکیم پایه های اقتصاد کشور برداشت.

در ادامه سرگرد عقیلی مدیر قرارگاه بسیج سازندگی سپاه مبارکه نیز به اهداف تشکیل این جلسه اشاره کرد و گفت همه دستگاه مرتبط با کشاورزی و دام داری جهت شناخت بهتر وضعیت کشاورزی و دام داری شهرستان به شناخت مشکلات و معضلات مربوط اقدام و در جلسه آتی در کارگروه مطرح گردد.

هچنین در این جلسه نمایندگان دیگر دستگاه ها از جمله مسئولین اداره تعاون روستایی ،اداره منابع طبیعی  ،دام پزشکی ،نظام صنفی کشاورزی شهرستان و تعدادی از کارشناسان کشاورزی در جلسه حضور داشته و به تبادل نظر پرداختند.

در پایان جلسه مصوباتی از جمله شناسایی مشکلات و معضلات کشاورزی شهرستان راه کارهای کم کردن بروکراسی اداری تعامل بیشتر با اداره دام پزشکی شهرستان و … تصویب گردید.

Untitled-2

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×