» عمومی » ورزشی » دایی: به خودمان باختیم نه نفت/ مغرور بودیم و خدا تنبیه‌مان کرد
ورزشی

دایی: به خودمان باختیم نه نفت/ مغرور بودیم و خدا تنبیه‌مان کرد

دی 11, 1394 009

سرمربی تیم صبای قم می‌گوید که فوتبال روی بدش را به تیمش نشان داده و آنها به خودشان باخته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی دایی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: در روزی که هیچکدام از بازیکنان‌مان خوب نبودند، سه گل خوردیم. تیم حریف البته موقعیت‌های چندان خطرناکی هم نداشت. متأسفانه فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و ما به خودمان باختیم.

وی ادامه داد: در این بازی موقعیت‌های گل زیادی را از دست دادیم. 2،3 فرصت خیلی خوب در نیمه اول و 5،6 موقعیت هم در نیمه دوم از دست رفت.

سرمربی تیم صبای‌ قم یادآور شد: در این بازی فقط یک گل زدیم در حالی که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. فشار زیادی را روی حریف ایجاد کردیم اما وقتی 5،6 فرصت گل را از دست می‌دهیم چه کار می‌شود کرد.

دایی با بیان اینکه روی نقاط ضعف تیم نفت کار کرده بودند عنوان کرد: برای کسب امتیاز وارد میدان شده بودیم اما متاسفانه بی‌دقت عمل کردیم و قبل از اینکه به تیم نفت ببیازیم به عملکرد ضعیف خودمان باختیم.

وی با تاکید بر اینکه نفتی‌‌ها موقعیت چندانی روی دروازه صبا نداشتند، افزود: فرصت‌های گلزنی ما در مقابل حریف خیلی بیشتر بود و متاسفانه بازیکنان در حد خودشان ظاهر نشدند. در دیداری که می‌توانستیم برنده شویم نتیجه را واگذار کردیم و شاید به خاطر این بود که با غرور وارد میدان شدیم و خدا تنبیه‌مان کرد.

سرمربی صبا در واکنش به این سوال که آیا قصد دارد خط حمله تیمش را تقویت کند یا نه؟ گفت: بازیکنان خوبی در خط حمله داریم. قاضی، محمدی، اسلامی و … بازیکنان خوبی هستند. ما باید با تمرینات بیشتر این مشکل‌مان را برطرف کنیم. در دیدارهایی که 2،3 فرصت گلزنی داریم یکی دو گل می‌زنیم اما در بازی که 5،6 فرصت گل نصیب‌مان می‌شود، می‌آیید فقط یک گل می‌زنیم.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/09/28/139409281929296666742714.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×