» عمومی » فرهنگی ادبی » «کمیته ای برای نابودی جهان» در راه است
فرهنگی ادبی

«کمیته ای برای نابودی جهان» در راه است

آذر 28, 1394 0011

کتاب کمیته ای برای نابودی جهان به قلم میشل ایی. لویت با تمرکز بر اقتصاد جهانی و حواشی آن فوریه ۲۰۱۶ منتشر و روانه بازار کتاب می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آمازون، این کتاب که به مرور وضعیت اقتصاد جهانی به ویژه شرایط آن در ایالات متحده آمریکا می پردازد به قلم لویت به رشته تحریر در آمده و به زودی روانه بازار کتاب می شود. میشل لویت در این اثر عوامل تضعیف کننده اقتصاد ایالات متحده امریکا و به دنبال آن فاکتورهای تضعیف اقتصاد جهانی را مرور می کند و تلاش می کند برخی از راه های برون رفت از این مشکل را در کتابش ارائه کند.

لویت در این اثر به تجزیه و تحلیل آگاهانه و حساب شده اقتصاد جهانی می پردازد . او که یکی از استراتژیست های وال استریت است و بحران به وجود آمده در اقتصاد جهانی را ناشی از تغییر و تحول های سال ۲۰۰۸ می داند و بر این باور است که فساداخلاقی برخی از مدیران ، عدم صلاحیت افرادی که راس کار قرار گرفتند و در عین حال سیاست های دوگانه امریکایی ها موجب شد تا روحیه نشاط در اقتصاد آمریکا رو به کاهش رود .

این اقتصاد دان در فصلی از کتابش با مرور بدهی های تریلیون دلاری سرمایه گذاران و شکست های اقتصادی پی درپی ناشی از تصمیم گیری های غلط سیاسی در ایالات متحده امریکا اشاره می کند و می نویسد: این روزها ما شاهد بالاترین نرخ تورم هستیم. بالاترین نرخ تورمی که در تمامی طول عمرتان می توانید تصور کنید. اما هنوز به نظر می رسد که این نرخ تورم آن طور ها که باید شاید نظر دولتمردان را به خود جلب نکرده است تا برای آن اقدامی عاجل را در دستوربرنامه هایشان بگذارند. او در بخشی دیگر از کتابش به بدهی های دولت و ۲ تریلیون دلار سهامی اشاره می کند که تنها بخشی از بدهی های دولت آمریکا به سهامداران و خریداران است.

لویت که معتقد است تنها بخشی از دیدگاه هایش را درباره برون رفت در این مجلد به رشته تحریر در آورده امیدوار است بتواند نظر کارشناسان و اقتصادانان را جلب کند و با انتشار دیدگاه هایش به خروج از بحران اقتصاد جهانی کمکی کرده باشد.

میشل لویت، اقتصاد دان و کارشناس بورس کتاب «کمیته ای برای نابودی جهان» را در ۴۰۰ صفحه به رشت تحریر در آورده است. این اثر به زبان انگلیسی و با همکاری نشر آمازون فوریه ۲۰۱۶ منتشر و روانه بازار کتاب جهانی می شود.

http://media.mehrnews.com/d/2015/12/19/4/1943754.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×