» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » مراسم تجلیل از دانشجویان برتر به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

مراسم تجلیل از دانشجویان برتر به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد مبارکه

آذر 24, 1394 0217

مراسم تجلیل از  دانشجویان برتر علمی،فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس ، مراسم تجلیل از دانشجویان برتر علمی،فرهنگی و ورزشی با حضور نماینده مردم مبارکه در مجلس، سرهنگ یلبینی از فرماندهی نیروی انتظامی ، سرهنگ اسماعیلی مسوول بسیج دانشجویی در سپاه مبارکه ، استادان و دانشجویان در آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه برگزار شد .

در این مراسم پس از تلاوت قران و سرود ملی جلسه با بیان تبریک دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت رزو داننشجوشروع ، سپس دکتر عبداله هادی در این مراسم با تبریک به مناسبت روز دانشجو ، ١٦ آذر را خاطره‌ حماسی شهادت سه تن از دانشجویان مبارز میهن اسلامی و روز استکبار ستیزی خواند و گفت: این روز را باید روزی دانست که با اندیشه آزادی، هویت دفاع از استقلال ملی و استکبار ستیزی و ضد استعماری دانشجویان شکل گرفت.

وی با بیان این که دانشجو باید با ندای آزادی ، مانع از به خواب رفتن جامعه شود ، افزود : این نظام را باید دانشجویان حفظ نماید چرا که عده ای با  تفکرات داعشی و طالبانی نمی خواهند اسمی از اسلامیت و جمهوریت وجود داشته باشد .وی در ادامه صحبت های خود گفت :واحد مبار که دانشگاهی با درجه بسیار بزرگ است که هم اکنون  75 درصد از دانشجویان آن در مقطع کارشناسی و 25 درصد در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند اظهار داشت : ما تلاش می کنیم این نسبت بر عکس گردد، بطوری که از سال 1393 تا کنون تعداد دانشجویان دکتری از 1 رشته به 4 رشته و در مقطع کارشناسی ارشد از  17 به 45 رشته افزایش یافته است .
سپس استاد قدرت اله ضیایی مباحثی را پیرامون وقایع روز دانشجو بیان نمود و مراسم با اجرای برنامه های متنوع  دف ، مسابقه و اهداء جوایز به برگزیدگان علمی،فرهنگی ، ورزشی به پایان رسید.
IMG_5794 IMG_5935 IMG_5948_1 IMG_6096 IMG_5766 IMG_5769

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 2

  1. اصغراحمدپور

    نماینده اگر نماینده مردم است باید درمجلس ومحل کارش برای رسیدگی به امور مردم باشد چرا دروسط هفته که باید درخانه ملت حاضر باشد درشهرستان است یعنی رای آوردن این قدر مهم است که در دانشگاه رفته سخنرانی کرده است خوب دیگه بله بله .

  2. رهگذر

    باسلام مگرنه اینکه کارنماینده مجلس قانون گذاری است پس چرا آقای ایرانپور مدت دوهفته است درشهرستان بسر میبردوبه جای کاربرای مردم درمجالس مردم وارگانهاسرگرم ……… پیش ازموعد برای رای آوردن مجددمیباشد یعنی رای آوردنش نسبت به وظیفه اش ارجهیت دارد چرا ………… می کنند ایشون درمجلس جزو غایبین است جواب مردم که هیچ فردا جواب خداوند راچه می خواهد بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×