» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » مدير عامل فولاد مبارکه: انجام پروژههاي عمراني يکي از رسالتهاي اجتماعي فولاد مبارکه است
فولاد مبارکه - مطالب ویژه

مدير عامل فولاد مبارکه: انجام پروژههاي عمراني يکي از رسالتهاي اجتماعي فولاد مبارکه است

آذر 23, 1394 0022

مراسم کلنگ زني احداث فاز اول زير گذر بلوار حجت الاسلام حسيني شهر ورنامخواست روز سه شنبه با حضور دکتر بهرام سبحاني مدير عامل شرکت فولاد مبارکه، منصوري نماينده مردم محترم شهرستان لنجان در مجلس شوراي اسلامي، مهندس منيعي فرمانده قرارگاه پشتيباني صنايع دفاع، سجاد فرماندار شهرستان لنجان، حجت السلام والمسلمين ترکي امام جمعه شهر ورنامخواست، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس ، مديرعامل مجتمع فولاد مبارکه در اين آئين اظهار کرد: با توجه به جايگاهي که فولاد مبارکه در کشور و منطقه دارد، مسئوليت‌ها و رسالت‌هاي اجتماعي متعددي را نيز عهده دار شده و در حد توان در جاي جاي کشور و پيرامون خود کمک‌هايي ارائه نموده است.

بهرام سبحاني تصريح کرد: با توجه به حضور مجتمع سبا در شهرستان لنجان بلوار حجت الاسلام والمسلمين حسيني شهر ورنامخواست جاده ارتباطي فولاد مبارکه به شمار مي‌آيد که هر روز شاهد تردد وسائل نقيله در اين مسير مي‌باشد.

وي انجام پروژه‌هاي عمراني را يکي از رسالت‌هاي اجتماعي فولاد مبارکه دانست و بيان کرد: احداث زيرگذر در بلوار حجت الاسلام حسيني شهر ورنامخواست پروژه‌اي ماندگار است که باعث کاهش حوادث خواهد شد همچنان که در مقطعي ديگر که مديريت شرکت ذوب آهن را برعهده داشتيم احداث تقاطع غير هم سطح ذوب آهن و ورودي زرين شهر را اجرايي نموديم تا شرايط تردد ايمن را در اين مسير فراهم آوريم که به شکرانه خداوند در پي اجراي اين طرح شاهد رضايتمندي مردم بوده و هستيم.

مديرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به لزوم حمايت هاي فولادمبارکه از مناطق همجوار ادامه داد: توسعه جاده‌ها و ايجاد امکانات زيربنايي از جمله اقداماتي بوده که فولادمبارکه به آن نگاهي ويژه داشته، فلذا اميدواريم با به ثمر نشستن اين پروژه نيز رضايتمندي هرچه بيشترمردم را شاهد باشيم.

گفتني است: احداث فاز اول زيرگذر بلوار حجت الاسلام حسيني ورنامخواست با اعتبار 3 ميليارد و 500 ميليون ريال با عرض دهانه 4 متر، ارتفاع دهانه 4 متر و با مشارکت شرکت فولاد مبارکه اصفهان، صنايع دفاع و شهرداري ورنامخواست آغاز شد.

شايان ذکر است جلسه اي نيز در خصوص طرح فاز سوم آزاد راه کنار گذر غربي با حضور مدير عامل فولاد مبارکه ،فرماندار مبارکه و مدير کل اداره راه و شهرسازي استان اصفهان در تاريخ 8 آذر ماه در دفتر اداري فولاد مبارکه در اصفهان تشکيل و در خصوص اجراي اين فاز از پروژه بحث و گفتگو شد.

گفتني است در اين جلسه چگونگي اجراي طرح باقيمانده فاز سوم آزاد راه کنار گذر غربي از تصفيه خانه صفاييه تا ميدان کرکوند و همچنين ايمن سازي تقاطع لاو -مجلسي توافقات لازم انجام و فولاد مبارکه مساعدت و مشارکت خود را نسبت به تسهيل در اين پروژه اعلام نمود.

 

f1 f2 Untitled-3

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×