» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مباركه:دانشگاه ها و آموزش و پرورش بايستي كرسي هاي آزاد انديشي متناسب با فرهنگ برگزار نمايند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مباركه:دانشگاه ها و آموزش و پرورش بايستي كرسي هاي آزاد انديشي متناسب با فرهنگ برگزار نمايند

آذر 14, 1394 1016

علي اصغر ذاكري در اين جلسه ضمن تسليت ايام اربعين و رحلت پيامبر گرامي اسلام و شهادت امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع) ، ۱۶ آذرماه روز دانشجو را به تمامي دانشجويان و فرهيختگان شهرستان تبريك گفت و افزود : بحمدالله شهرستان مباركه با مديريت و تعامل بين مسئولين مراسمات ايام محرم و صفر و اربعين را به خوبي برگزار نموده و براي اولين بار در شهرستان جمع عزاداران در اربعين امام حسين در يك نقطه از شهر مباركه را انجام داده كه خوشبختانه با استقبال پرشور عزاداران روبه رو شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس، فرماندار شهرستان با بيان اينكه با تبليغات گسترده اي كه در شهرستان توسط ائمه جمعه و جماعات شده خوشبختانه همه زائرين امام حسين با ويزا از كشور خارج شدند و هيچ مشكلي در اين خصوص نيز نداشته ايم .

وي با تاكيد بر اينكه مصوبات شوراي فرهنگ عمومي لازم الاجرا مي باشد تصريح كرد : همانطور كه در استان ها ، امام جمعه ، استاندار و … در راس جلسه فرهنگ عمومي قرار دارند ، انتظار داريم روساي عضو جلسه نيز شخصاً در جلسه حاضر شوند و مصوبات را كاملاً اجرايي نمايند .

وي اضافه كرد : يكي از بهترين مكان هاي ترويج فرهنگ اسلامي محيط دانشگاه ها و مدارس است . از آنجايي كه در دانشگاه ها و مدارس ما قشر زيادي از جوانان مشغول به تحصيل مي باشند و بهترين گروه هدف فرهنگ در جامعه هستند مي طلبد دانشگاه ها و آموزش و پرورش كرسي هاي آزاد انديشي متناسب با فرهنگ برگزار نمايند .

وي با تاكيد بر اينكه جلسه شوراي فرهنگ عمومي بايد ريشه هاي مسائل فرهنگي را بررسي نمايد تصريح كرد : بايد بيشتر به مواردي همچون حجاب ، ازدواج آسان و … كه جامعه را تهديد ميكند پرداخته شود .

ذاكري از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خواست با همكاري سازمان تبليغات اسلامي ، سپاه و دانشگاه ها ، مسائل و معضلاتي كه فرهنگ شهرستان را تهديد ميكند شناسايي و براي مقابله با آن راهكارهاي لازم را ارائه نمايند .

https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2015/08/1X4A4005-1.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×