» انتخاب دهم » بابک ایرانپور : مردم مراقب برخي سخنان كانديداها با كاربرد صرفاً انتخاباتي باشند
انتخاب دهم - مطالب ویژه

بابک ایرانپور : مردم مراقب برخي سخنان كانديداها با كاربرد صرفاً انتخاباتي باشند

آذر 7, 1394 03113

عضو شوراي اسلامي شهر مباركه گفت : مردم مراقب برخي سخنان كانديداها با كاربرد صرفاً انتخاباتي باشند.

به گزارش پایگاه خبری شمس به نقل از روابط عمومی شهرداری مبارکه، بابك ايران پور عضو شوراي اسلامي شهر مباركه با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در ۷ اسفندماه سالجاري گفت: مشاركت حداكثري مردم فهيم ايران اسلامي در اين انتخابات همانند همه انتخاباتهاي گذشته وفاداري ملت شهيد پرور ايران را به انقلاب اسلامي ،آرمان هاي ماندگار بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا… العظمي خامنه اي (مدظله العالي ) بيش از پيش اثبات خواهد كرد .
عضو شوراي اسلامي شهر مباركه با بيان اينكه همه فعاليت ها ،اقدامات ،اظهارات و جهت گيري هاي جامعه بايد به سمت ايجاد شور و نشاط مردمي براي حضور بيش از پيش آنان در اين انتخابات مهم باشد افزود : هر اظهار نظر و سخني كه باعث دلسردي و يا زمينه ساز حضور كم رنگ بعضي از افراد در انتخابات شود بي ترديد خيانتي سنگين به اهداف انقلاب اسلامي و در تضاد با منويات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري است .
وي به شروع تبليغات غير رسمي كانديداها در هفته هاي اخير اشاره كرد و اظهار داشت :آنچه كه در تبليغات كانديداها بايد مورد اهتمام و توجه قرار گيرد بيان توانمندي ها ، ويژگيها و برنامه هاي هر كانديدا است و نبايد به جاي نقد به تخريب افراد يا ساير كانديداها پرداخته شود .
عضو شوراي اسلامي شهر مباركه با بيان اينكه بعضي از كانديداها اخيراً در اظهارنظرهاي خود با اشتباه گرفتن جايگاه نماينده مجلس شوراي اسلامي ، به طرح موضوعاتي مي پردازند كه اساساً جز وظايف يك نماينده مجلس نبوده و در حيطه اختيارات شهرداري و شوراي اسلامي شهر است گفت : مردم فهيم بايد مراقب برخي از اين سخنان كه بصورت احساسي و با كاربرد صرفاً انتخاباتي مطرح مي شود باشند .
بابك ايران پور با انتقاد از عوامفريبي برخي نسبت به حدود اختيارات ، وظايف و شأن نمايندگي مجلس شوراي اسلامي اين پرسش را مطرح كرد كه احداث يك ميدان يا اجراي پروژه هاي عمراني در محدوده خدماتي شهرداري ها چه ارتباطي به كانديداي انتخابات مجلس دارد كه برخي به جاي بيان برنامه ها و اهداف خود براي رسيدن به مسئوليت نمايندگان مجلس ، به حوزه شوراها و شهرداري ها وارد مي شوند ، در حاليكه اعضاي شوراها به عنوان نمايندگان مردم بطور مستقيم پيگير امور شهرها و روستاها ، متناسب با حوزه مسئوليت خود هستند ؟
عضو شوراي اسلامي با بيان اينكه زير سؤال بردن خدمات مسئولان بويژه اقداماتي كه در سال هاي اخير با وجود مشكلات زياد اقتصادي ناشي از تحريم ظالمانه استكبار جهاني به سركردگي آمريكا و كشورهاي غربي ،انجام شده است ، حركتي در راستاي تضعيف خدمات صورت گرفته و تلاش براي كاهش اميد در مردم است افزود : كارهاي صورت پذيرفته در تمامي بخش هاي كشور طي سالهاي تحريم كه درآمدهاي كشور با كاهش زياد مواجه شد ، قابل ستايش و ارزشمند است و شايسته است كانديداها با در نظر گرفتن اوضاع و احوال كشور در سالهاي اخير ،اظهار نظر نموده و صرفاً به نيمه خالي ليوان نگاه نكنند .
بابك ايران پور به برخي انتقادات در تبليغات خانگي كانديداها در حوزه اشتغال اشاره كرد و اظهار داشت : وقتي يك كانديداي نمايندگي مجلس حقايق كشور را در موضوع تحريم ها و مشكلات ناشي از آن كه بخشهاي صنعت و اشتغال را تحت تأثير عميق خود قرارداد ،نمي داند و يا مي داند اما صرفاً با هدف تخريب رقيب به عدم اشتغال در سال هاي اخير اشاره مي كنند ، چگونه مي تواند با اشراف بر امور كشور به قانونگذاري مطلوب بپردازد ؟
عضو شوراي اسلامي شهر مباركه با اشاره به نرخ ۳/۱۵ درصدي بيكاري در شهرستان صنعتي مباركه گفت: ايجاد اشتغال جديد و در عين حال حفظ و تثبيت اشتغال موجود از وظايف صريح دولت به شمار مي رود در حاليكه برخي با عوامفريبي مدعي هستند كه يك نماينده مجلس مي تواند مشكل اشتغال را حل كند در حاليكه اگر اوضاع و احوال اقتصادي كشور و دولت خوب باشد و مشكل ركود وجود نداشت چه بسا در سالهاي گذشته واحدهاي صنعتي كوچك و بزرگ جديدي احداث مي شدند كه نيازمند نيروي انساني بودند و يا حتي صنايع بزرگي همچون فولاد مباركه طرحهاي توسعه خود را اجرا مي كردند تا زمينه اشتغال جديد فراهم شود در حاليكه تحريم كشور باعث شد مهمترين دغدغه مسئولان تثبيت و حفظ اشتغال موجود و جلوگيري از اخراج كارگران از صنايع باشد .
وي افزود: كساني كه با تخريب چهره كانديداها و يا نمايندگان فعلي مجلس به دنبال جلب نظر و توجه مردم فهيم هستند بايد بدانند كه مردم بزرگوار با هوشياري و دقت نظر و اظهارات افراد و كانديداهاي احتمالي را رصد مي نمايند و اجازه نخواهند داد كساني با استفاده از شيوه هاي مذموم تخريب ،ذهن مردم را مشوش نموده تا از فضاي مسموم ، ماهي بگيرند . ضمن آنكه مسئولان اجرايي و نظارتي نيز وفق قانون ، همه فعاليت كانديداهاي احتمالي را به دقت تحت نظر داشته ونبايد اجازه دهند فضاي رقابت هاي سالم انتخاباتي به ميدان حسادت ، كينه ورزي ،عداوت ،منفي بافي ، زير سؤال بردن خدمات مسئولان نظام و تخريب ناجوانمردانه چهره ساير كانديداها تبديل شود . چرا كه همه كانديداها انسان هستند و به جز پيامبران و ائمه اطهار (ع) كه انسان هاي كامل و بي عيب بوده اند ، ساير افراد كامل نيستند فلذا اگر قرار باشد عيب و ايرادي مطرح شود يقيناً براي هر فردي حتي تك تك كانديداها مي توان ايراداتي را بيان كرد ،اما شايسته اين است كه كانديداها اقدامات ، تلاشها ، برنامه ها و اهداف خود را بيان نمايند .
عضو شوراي اسلامي شهر مباركه در خاتمه افزود :چه بهتر بود افراد تا تعيين تكليف بررسي صلاحيتها و اعلام نظر نهايي شوراي محترم نگهبان صبر مي كردند تا با مشخص شدن اسامي تأييد صلاحيت شده ها ، زمينه عرصه سالم رقابت انتخاباتي بيش از پيش فراهم شود .

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 31

  1. غلامرضا

    آقای ایرانپور قدیمی ها میگن یه سوزن به خودت بزن یه جووال دوز به بقلی بزن.شما خودتون تو دوره قبل از بس چرب زبونی کردین همه را فریب دادید پس برا کسی این حرفا را بزنید که حداقل خودش به گفته هاش عمل کنه!

  2. حمید

    یک سوال خدمت آقای ایرانپور داشتم!
    ببخشید شما و برادر گرامیات چهار سال پیشم اینا رو بلد بودید و ضدش عمل کردید، یا تو این چهار سال اینا رو یاد گرفتید؟

  3. امیر

    اون وقت نماینده محبوبمون با اون سابقه درخشان که تو همه ی سایت ها قابل مشاهده است آیا تائید میشه؟مگه سابقه کیفری باعث عدم تائید کاندیدا نمیشود؟

  4. اکبر

    جناب آقای بابک ایران پورخواهشا زور زیادی نزنید این شما واخویتان نیستید که ازاول ماه محرم تا حالا خونه اندک طرفداراتون دعوتتون می کنن واخویتون سخنرانی وتبلیغات انتخاباتی می کند نمونه اش حدود ده روز پیش منزل یکی از طرفذاراتون که مرغ فروشه وتو منزل ایشون بعداز زیارت نامه عاشورا برادرتون سخنرا نی کردند وفیلمی هم به نمایش گذاشته شد که بنده اگه خودم انجا نبودم شک می کردم حالا چه طوریه که برا خودتان عیب نیست وبرا دیگران عیب است همین شما خودت و برادرتان نبودید که می گفتید چه می کنیم وچه ها می کنیم پس چی شد عجبا شما عوام فریب نیستید وبقیه هستند ؟ این شما نیستید حرفتان با عملتان یکی ازآب درنیامد؟شما اگر عملکرد ورفتار تان برای شهر ومردم خوب بوده باشد درامتحان اسفند ماه اخویتان از مردم نمر ه قبولی می گیرند ولی اگر برعکس بوده باشد خودتان می دانید که چه می شود پس زیاد وبا شتاب زدگی در تکاپو نباشید وبگذارید بقیه هم در این امتحان اسفند ماه شرکت کنند تا مردم خودشان تصمیم بگیرند

  5. یلدا

    جناب آقای ایرانپور یادمه وقتی اوایل دوران نمایندگی اخوی گرامی بود ایشون مجلس و محفلی نبود که توی اون گریزی به آلودگی محیط زیست و از بین رفتن کشاورزی و کودکان ام اسی و سرطانی ناشی از آلودگی فولاد نزنند. یادتون هست چقدر پشت تریبون واسه اون بچه ها گریه می کردند!؟
    ولی سوال اینجاست چرا یه دفعه تمام اون دغدغه ها تموم شد؟!!! واقعا چه اتفاقی افتاد که ایشون دیگه صحبت از آلودگی فولاد مبارکه را خط قرمز خودشون دونستند؟!
    شاید همه چی به خیر و خوشی تموم شده و ما خبر نداریم! شاید کشاورزان ما به حقشون رسیدند؟! شاید مساله آلودگی حل شده و همه اون بچه ها، به برکت اشکهای نماینده محترم شفا پیدا کردند؟
    شایدم… الله اعلم

  6. امید

    آقای ایرانپور صبور باشید وبا تعجیل وشتابزده مقاله ننویسید ومنتظر روز بعد از اتخابات باشید بعضی از این افراد مثل آن آقایی که خودش را اهل محله پاچشمه در میر زمان معرفی کرده همان کاری را می کنند که شما ها درچهار سال پیش کردید وحالا شما مانده اید ویک سری حرفها وشعارهای دروغی که به مردم تحویل دادیدودستتون برای مردم رو شده .مردم خودشان می فهمند که سه ماه دیگر چکار کنند.

  7. احسان

    به به اقای بابک خان.اخوی جنابعالی درانتخابات4سال پیش بحث اشتغال درفولادرامطرح کردساختن مجموعه ورزشی ازادی رامطرح کردساخت شهرک صنعتی دوم مبارکه را.رسیدگی به اوضاع ورزش شهرستان و…لطفااول بفرماییدکدوم رااجرایی کرد؟باهمین شعارهارای مردم راگرفت.چقدررقباراتخریب کردقضیه شیخ عباس صالحی و…خودجنابعالی توانتخابات شوراچقدرشورای شهروشهردارقبلی راتخریب کردید؟حالادوباره نزدیک انتخابات شدیم وشروع شد ؟؟

    • سکینه

      آقای ……… احسان…………. روی شما رو نمشه شست کیه که تورو نشناس چسپیده بودی به …………………… بعد خوب خوردی حالا چسپیدی به ………………. مردم باید آگاه باشند مردم ماذیگه بچه نیستند اگر شهر بیافتد دست شما باید فاتحه مبارکه رابخوانی

  8. Amir

    اوه چه كساني اين حرف ميزن… از قديم گفتن شما اگه بيل زني…….. پمپ بنزين كاسبيش چطوره اقاي ايرانپور…

  9. رضا

    اقای ایرانپور شما اگر از سیاست چیزی میدونستی اخوی رو راهنمایی میکردی که بفرمایند دنبال حرفه خودشون ،خیانتی که در این دوره به شهرستان شد و بانی آن نماینده بی تجربه
    و مشاور ناکارامد َشان کردند.
    مردم شریف شهرستان مبارکه خودشان میدانند به چه شخص و اشخاصی رای بدهند شما فکر یک شغل باشید چون دوران شما هم بسرامده و آزموده را آزمودن خطاست

  10. آشنا

    اقای بابک ایرانپور عضو معمولی شورای شهر
    مصاحبه جنابعالی را با شور و نشاط فراوان چندین مرتبه مطالعه کردم و واقعا به وجد امدم نه به خاطر اینکه در مورد انتخابات و راه و روش صحیح انتخاباتی صحبت نموده اید فقط به این جهت که تمام اموری که نهی کرده اید در سال نود به دستور خودتان انجام شد . با توجه به مطالعه این مصاحبه لازم بود چند نکته را ذکر کنم
    اول اینکه گفته اید نباید به جای نقد به تخریب سایر کاندیداها پرداخت . شما که خودتان در سخرانی هایی که چهارسال قبل در قالب حمایت از برادرتان داشتید جلسه را با تخریب نمایندگان ادوار گذشته آغاز میکردید بطور مثال ذکر میکردید نماینده ی مجلس هشتم افراد بیکار را تشویق به چوپانی یا دوره گردی کرده و با لحنی تمسخر امیز چهره ی وی را تخریب میکردید
    دوما گفته اید برخی از کاندیداها بدون درنظر گرفتن یا اشتباه گرفتن جایگاه نماینده به طرح موضوعاتی میپردازند که اساسا جزء وظایف نماینده نبوده
    حال سوال اینجاست چه کسی برای رای اوردن و فریب مردم و احساساتی کردن مردم انتظارات مردم از نماینده را زیاد کرد در صورتیکه وظیفه ی اصلی نماینده قانون گذاری است ؟؟بطور مثال قولی که به برخی از اهالی شهر کرکوند بصورت مکتوب دادید ؟؟ویا وعده و وعیدهایی که به اطرافیان و اشنایان دادید که اگر به ما کمک کنید و ما رای بیاوریم مشکل اشتغال و مسکن و بیمه و ازدواج و ….حل میکنیم؟؟؟
    سوما گفته اید برخی کاندیداها نباید دستاورد نماینده قبل را زیر سوال ببرند
    شما از کدامیک از فعالیت های نمایندگان گذشته در ادوار مختلف حمایت کردید ؟حضرتعالی که تمام نمایندگان را بدون عملکرد مفید میپنداشتید حال که مجددا نوبت خودتان رسیده چه انتظاری از مابقی کاندیداها دارید ؟
    چهارما به حوزه ی اشتغال اشاره کردید
    مگر خودتان بارها نگفتید فولاد مبارکه محل اشتغال لرها و عرب های اهواز و مردم اصفهان و شهرضا شده و حتی بارها گفتید فولاد اتوبوس های ایاب و ذهاب کارکنان غیربومی را از نوع درجه یک و اتوبوس پرسنل مبارکه را از نوع قدیمی گذاشته و ما به محض رای اوردن مشکل اشتغال را در فولاد حل خواهیم کرد مگر خودتان نمیگفتید تا به امروز رسالت ما به عنوان یک خبرنگار بوده و اگر رای اوردیم چون راه و روشش را بلدیم فرزندانتان را از بیکاری نجات میدهیم مگر نمیگفتید با احداث صنایع زیربط در نزدیک فولاد مثل صنعت سایپای کاشان میتوان مشکل اشتغال را حل کرد حال چه شد که حرفتان عوض شد و به یکباره اشتغال را به وضع اقتصاد و تحریم ها ربط میدهید ؟
    پنجم اینکه گفته اید کسانی هستند که با استفاده از شیوه های مذمون ذهن مردم را مشوش نموده تا از فضای مسموم ماهی بگیرند ضمن انکه مسئولان نظارتی همه فعالیت کاندیداها را زیر نظر داشته و نباید اجازه دهند فضای انتخابات به میدان رقابت و حسادت و کینه ورزی تبدیل شود باید عرض کنم شما و برادر محترمتان اگر قول بدهید در وجود خودتان قبول کنید که انتخابات فقط و صرفا مختص شما نیست و میدان رقابت سالم است مابقی کاندیداها هم یقینا همین راه را پیشه خواهند
    ششم اینکه گفته اید چه بهتر بود افراد تا تعیین تکلیف بررسی صلاحیت ها و اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان صبر میکردند تا با مشخص شدن اسامی تایید صلاحیت ها زمینه عرصه رقابت سالم انتخاباتی پیش از پیش فراهم شود باید بگویم اولا شما شورای محترم نگهبان نیستید که در این خصوص اظهار نظر کنید و در ثانی زمانیکه شخص خودتان کاندید انتخابات مجلس هشتم شدید صبر کردید تا از طرف شورای نگهبان تعیین تکلیف شوید؟؟یا قبل از ثبت نام جلسه انتخاباتی برگذار میکردید و همچنین این مصاحبه را مخصوصا بند اخر را بدهید اخویتان مطالعه کنند یا چندبار از روی این بند برای برادرتان بخوانید که مدت چهارسال است بانصب بنر به بهانه ی گزارش عملکرد یا دعوت از اقا رشید و یا هر بهانه ی دیگری اقدام به تبلیغات برای این دور کردند
    درپایان سوال شهروندان از شما و برادرتان این است
    شما قبل از پایان دوره ی عضویت شورای شهر از مبارکه مهاجرت و به سپاهان شهر رفتید و ساکن انجا شدید آیا برادرتان جایگاهی در این شهر برای ماندن و زندگی کردن دارند یا مثل شما … ؟
    به امید انتخابی هوشیارانه و غیر احساسی

  11. امیر

    شمایی که از عوامفریبی حرف میزنید رقیباتون باید جلوی پای شما فرش بندازند چون شما که اصلا اهلش نیستید.آقای x هم که تو کارای شما بوده و الان رقیب شماست از شما یاد گرفته و داره راه شما را پیش میره.درسته؟؟

  12. روستایی

    با سلام خدمت خوانندگان محترم گناهاهان هر کسی پای خودش نوشته می شود جناب آقای دکتر ایرانپور بهترین نماینده مبارکه بوده وخواهد بود با این حرفای اضافی که شاید دو یا سه نفر با نامهای محتلف نوشتن وتوهین می کنند نمی توانید عملکرد حوب یک انسان شریف وزحمتکش را زیر سوال ببرید اطرافیان بقیه کاندیداها را نگاه کنید ……………. خدا وکیلی زحمات بچه های ارزشمند شهرستان را خراب نکنید تنها نماینده ای است که دایم در شهرستان حضور فعال دارد وبه تمام نهادها وشهرها وروستاها ارتباط دارد ومن خودم روستایی هستم وخدا وکیلی برای اطراف مبارکه مبارکه خیلی بهتر کار کرد تا خود شهر مبارکه این عین سخنان رهبری بود درود بر علی ایرانپور بخدا این دور هم تو مجلس یا زهرا یا حسین

    • مدیر نظرات

      با سلام خدمت شما دوست گرامی
      ارسال خبر با اسامی مختلف از یک سیستم در این سایت ممنوع می باشد و به نوعی فریب افکار عمومی می باشد.
      شما که خودت نگران این موضوع هستید با دو اسم روستایی و سکینه نظر دادی….
      در این خبر تعداد 10 نظر به همین دلیل تایید نشد ولی نظر شما هم به دلیل اینکه جای سوالی برای شما نماند تایید شد….
      این رویه هم 1 سال هست که رعایت میشود و همه دوستان از این ماجرا با اطلاع هستند.
      الان هم دو نظر دیگه با 2 اسم دیگه از شما منتشر نشد…
      لطفاً به قوانین سایت احترام بگذارید

  13. مسعود

    اقای ایرانپور ……………….. که اخوی به هر شورایی قول دادن از کجا میحاد بیاره ازدرامد پمپ بنزین 2-یادتون هست جهار سال پیش چی میگفتید عجب رویی دارید شمااااااا

  14. امید

    با سلام آقای مدیرمحترم نظرات آن اقایی که به نام یک روستایی ویک خانم بنام سکینه نظر داده خیلی یراش دردآور بوده که در نظرات داده شده کسی تعریف وتمجید از آقایون ایرانپور نکرده به نظر میرسه که ایشون روستایی نیستند واهل مبارکه واز عوامل ونزدیکان آقایان می باشد ای کاش مردانگی داشت وبا اسم زنانه نظر نمی داد البته این نظرات گوشه بسیار کوچکی از درد ودل مردم می باشد واینکه گفتن حقیت براشون خیلی تلخ ودرد آور است والبته این مقله آقای ایرانپور یک نوع تبلیغ وپیش دستی کردن است که خیلی عجولانه است می توانست این مقاله را دوماه بعد بدهد که قانون را هم رعایت کرده باشد ضمن اینکه اطلاع کافی داریم شما از پخش نظرات یک نفر با نام های مختلف پرهیز می کنید که کاری درست وسنجیده وقانونی است

  15. شهریار

    خود کرده را تدبیر نیست
    هر چه کنی زخود کنی گر همه نیک و بدی کنی

  16. احسان

    خانم سکینه وروستایی !!!من انقدروجوددارم که بااسم خودم کامنت بذارم ونظربدم اماشماچی اگه وجودداری بااسم خودت حداقل کامنت بذاربعدم مطمئن باش من توروی توواربابت که درست میده ماست میمالم حداقل من اگه ازکسی حمایت کنم همه میفهمند چه قبلا چه الان پس مردهستم که نظرم راعلنی بگم .ازکسی هم واهمه ندارم دیگه لااقل با اسامی مختلف کامنت نمیذارم وبه دیگران تهمت نمیزنم .زیادفشاربه خودت نیارخونسردیت راحفظ کن یه لیوان اب بخور چندتاهم نفس عمیق بکش.!!درست میشه!!!

    • مصطفی همین نکته

      سرکار خانم جناب اقای سکینه روستایی لااقل زمانی که به حمایت از اربابانتان اشفته میشوید از روی عصبانیت تصمیم گیری نکنید که مثل الان بدست مدیر محترم سایت ضایع نشوید
      در خصوص بحث اقای احسان این نکته وجود دارد که ایشان با شهامت کامل کامنت را با اسم خودشان منتشر کردند و این خود دلیل بر حق بودن گفتارشان میباشد ایشان در دور قبل حامی نماینده کنونی بودند و الان مخالف شخص نماینده و با بانگ بلند اشتباه خود را اعلام کردند انسان هم جایزالخطاست همین نکته ایشان به اشتباه خود پی بردند بسیار ارزشمند و قابل تحسین میباشد ای کاش شما هم از خواب خوش بیدار میشدید و نگاهی به اطرافتان می انداختید

  17. یلدا

    خداوکیلی انصاف نیست؛ مگه بنده خدا آقای شورا چی گفت که اینطور بهش انتقاد می کنید؟! خوب باید از جایگاهشون دفاع کنند بالاخره این بنده های خدا هم یه نگاهی به بالا دستی هاشون می کنند و الگو می گیرند؛ دیدند اگه برادرها با هم باشند بهتر می تونند شهر را تو دست داشته باشند، مثل فلانی ها که می دونید… یکی داخل مجلس، یکی توی شورا، چهار روز دیگه هم حتما یکی را می فرستند داخل شهرداری و فرمانداری و دادگستری و… دیگه هیچی تموم؛ شهر میشه شهر برادران … فقط یه لوک خوش شانس کم داریم.
    دوستان گول اشک تمساح و وعده و وعید رو نخورید، خداوکیلی این بار اگه به کسی رای دادید بهش بگید اگه به قول هاش عمل نکرد همین جا سر فلکه چه کنم محاکمه صحراییش می کنیم.

  18. ابوطالبی

    اقای ایرانپورو دوستان و همفکران ایشان مطمین باشید که احتمال تایید صلاحیت برادر گرامیتان با سوابقی مثل محکومیت کیفری،جعل عناوین،جعل مدارک تحصیلی،سواستفاده وعوام فریبی مردم و……خیلی کمتر از آن چیزی است که فکر میکنید شما اول به فکر تایید صلاحیت برادرتان باشید تا بجای برگزاری جلسه
    من را هم که میشناسید نه با اسم سکینه نه با اسم روستایی ونه با اسم همشهری پیام ها و مطالبم را بیان میکنم اسم و شماره ام هم برای اطمینان از پیام ارسال میکنم
    عباس ابوطالبی 09137521803

  19. مدیر نظرات

    یک شهروند محترم
    با سلام و تشکر از یادآوری جنابعالی در خصوص حفظ صیانت خبری
    طبق قوانین سایت ارسال دیدگاه با اسامی مختلف از یک فرد ممنوع است و به این دلیل برخی از نظرات تکراری این پست منتشر نشد.
    دیدگاه شخصی در تایید و یا رد نظرات تاثیری ندارد.

  20. حامی

    سلام
    اگر یکم تامل کنیم میشه فهمید نظارت همه مقرضانس . سایت چون وابسته به یکی از نامزدهای احتمالی است که از نام بردن ابن شخص پرهیز می کنم میشه به راحتی حدس زد هدف فقط تخریب است ولی جای تاسف داره از شما بعید بود دست به این کارا بزنید

  21. نگاه

    سلام .همه نظرات را خوندم . جالبه همش تخریب بوده کسی دیدگاه مثبت نگفته .خیلی ضایعه که نظرات هدف داره . ولی بهتره بجای تخریب شخصیتی و حرفای بیجا فکر پیشرفت و آبادانی باشید. چون هدف حمایتی ندارم از فعالیت های نماینده شهر صحبت نمی کنم مردم خودشون آگاه تر هستند

    • یلدا

      جناب ( حامی )،… اگه جنابعالی دست از حمایت چشم و گوش بسته خودتون برمیداشتید، هیچ وقت به خودتون اجازه نمی دادید نظرات کاربران را وابسته به یک کاندیدای خاص بدونید، البته تقصیری هم ندارید از قدیم گفتند کافر همه را به کیش خویش پندارد.
      من نمیدونم این سایت به کدوم کاندیدا وابسته هست، اصلا هست یا نیست، ولی همین قدر برای قضاوت کافیه که بعد از یک عمر که ما مردم مبارکه چشم و گوش بسته هر چی به سرمون آوردند هیچی نگفتیم و گذاشتیم جیب یه عده ای با شعار و طبل های تو خالیشون و به دلیل سکوت نا بجای ما پر بشه و حالا که یک بستری پیدا شده تا مردم بتونند حرفشون رو بزنند جای تشکر و تمجید داره، اونوقت یکی مثل شما که جیره خوارید و منافعتون را در خطر می بینید و از بیداری مردم وحشت دارید، میایید و به همه توهین می کنید.

      شمایی که به نام نگاه اومدید و نظر میدید، دیگه وقتشه نگاهتون را از روی زمین بردارید،‌ چند ساله دارید دم از پیشرفت و آبادانی این شهر که ثروتش سر به فلک می کشه میزنید، ثروتی که حتی سر سوزنش هم خرج این شهر و مردمش نمیشه و فقط شده به نام ما و بکام دیگران….
      شاید اگه با عینک نگاه شما بخواهیم قضاوت کنیم اونوقت آبادانی و پیشرفت معنی خودشه را داره، که همون پر کردن جیب افراد سود جو و فرصت طلب و از بین رفتن حقوق حقه این مردم نجیب و زحمت کش هست.
      به چه حقی افرادی مزدبگیر مانند شما دو نفر به خودشون اجازه میدند ما مردم را اینقدر ساده لوح فرض کنند،‌ که ساده لوحی شایسته خودتون و افرادیه هست که شما دست پرورده اونایید، لازمه امثال شما بدونند که دورانتون تمام شده.
      اگه بخواهیم بازم مثل کبک سرمون را زیر برف بگیریم تا هر ناکسی از راه میرسه یک کلاهی واسه مردم این شهرستان بدوزه، باید فاتحه این شهر را بخونیم. دوستان، این شهر واقعا به یک نفر نیاز داره که از خود گذشته باشه، چشم و دلش پر باشه، پاک باشه، تا بتونه ما را از چپاول و دراز دستی این نامردمان نجات بده، هرچند این امر شاید بعید باشه ولی بیایید مطالباتمون را با جدیت بخواهیم به کسی رای بدیم که مردم عمل باشه نه حرف…
      به کسی رای بدیم که این مافیا که مثل مار دارند ثروت و زندگی مردم را توی این شهر غارت می کنند نتونند باهاش سر آینده بچه های ما معامله کنند.
      ما توی این افرادی داریم که این صلاحیت را داشته باشند فقط کافیه یک نگاه به گذشته بندازیم، ببینیم کدام یکیشون مردونه و با اخلاص واسه این مردم کار کرد و حالا جاش خالیه… کسانی که مثل یک مرد جلوی این مافیا ایستادند و از همه چیزشون گذشتند تا حق ما را زنده کنند.
      هر چند ما باهاشون بد کردیم و حالا داریم عقوبتش را پس میدیم و اینطور حقمون ضایع میشه، کسایی که هرچند کیمیاند ولی بیایید و داشته هامون را مرور کنیم شاید بتونیم فرصتی برای آینده بچه هامون توی این شهر بدست بیاریم.

      تا وقتی سکوت کنیم همین آش هست و همین کاسه…
      ان الله لایغیر ما بقوم الا یغیرو ما بانفسهم

  22. M

    بهتره این حرفارا ب اخویت بگی ک سه شبه داره میاد تو مجالس دهسرخ
    قبلنا نبودش

  23. سعیدی

    سلام مگر یک دیدگاه ویا یک پیام چه مدت باید در انتظار بررسی باشد نکنه دوبراران معروف شما را تهدید کردند اینها عددی نیستند از های وهویشان نترسید

  24. همشهرستانی

    با سلام خدمت دوستان
    می خواستم بگم درسته آقای ایرانپور تو این مدت کم و کاستی های زیادی داشته ولی خوب انتخاب مردم بوده و قابل احترام می باشد. حق طبیعی هرکسی هست که انتقاد کنه ولی تخریب و مسائل شخصی برخی افراد نباید بر منافع شهرستان ارجعیت داشته باشد. اگر از آقای ایرانپور راضی نبوده اید انتقاد کنید نه تخریب و در انتخابات پیش رو سعی کنید بهترین ها را انتخاب کنید تا دو سال دیگه یه جایی مثل این سایت همین مطالب تکرار نشه! ما نباید احساسی و بر اساس مسائل شخصی تصمیم گیری و عمل کنیم. باید بعضی مواقع خودمون رو فراموش کنیم و مطمئن باشیم هر گاه به دنبال منافع همه مردم بودیم به منافعی هم که سهم خودمون هست میرسیم. نه مثل گذشته که افراد فقط خودشون را میدیدند. در تصمیم های جمعی مثل انتخابات همه ما مسئولیم و باید جوابگوی آیندگان باشیم… پس بیایید فارغ از هر گونه مسائل شخصی و تخریب ها در انتخابات سالم با علم به بهترین گزینه که مهم نیست به نفع یا ضرر من باشد گزینه ای انتخاب کنیم که چهار سال آینده با افتخار بگوییم این انتخاب من بود…..

    • عبدالله

      آقای هم شهرستانی لطفا بفرمائید کدام تخریب درکار بوده است که نام هم نبرده اید

  25. ali

    اللهم صل علی محمد وال محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×