» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » علیرضا اسلامی فر:تلاش مضاعف در عرصه هنر و ادب شایسته شهرستان هنر دوست و ادب پرور مبارکه می باشد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

علیرضا اسلامی فر:تلاش مضاعف در عرصه هنر و ادب شایسته شهرستان هنر دوست و ادب پرور مبارکه می باشد

آذر 6, 1394 0014

همزمان با هفته نکوداشت بسیج،کانون بسیج هنرمندان شهرستان مبارکه اقدام به انتشار بروشور تصویری “شش سال تلاش در عرصه هنر وادب ” باهدف گزارش تصویری اهم فعالیتهای کانون بسیج هنرمندان شهرستان مبارکه در طول مدیریت  آقای علیرضا اسلامی فر نموده است.

به گزارش پایگاه خبری شمس ، در مقدمه این گزارش تصویری که مربوط به فعالیتهای صورت گرفته کانون در فاصله زمانی 1389 الی 1394 می باشد ،مدیر سابق کانون بسیج هنرمندان شهرستان مبارکه ضمن تبریک هفته بسیج ، عنوان نموده است: تلاش در عرصه هنرو ادب امری است مبارک و میمون که توفیق خدمت در این عرصه جزبا مدد و عنایت خدای هنرآفرین امکان پذیر نیست.
اسلامی فر در قسمت دیگری از این مقدمه آورده است :
حال که بعداز گذشت شش سال تلاش در بسیج هنرمندان ، توفیق خدمت در سنگر حساس بسیج رسانه را پیدا نموده ام ، شمه ای از فعالیتهای صورت در بسیج هنرمندان درطول مدیریت اینحانب که جز با سعی و تلاش اصحاب هنر وادب شهرستان امکان پذیرنبود را درقالب گزارش تصویری ارایه می گردد.
مسول بسیج رسانه شهرستان درپایان این نوشتاراز مسولین محترم و اهالی هنر و ادب شهرستان که در طول مدیریت کانون همکاری و همیاری داشته اتد تقدیر و تشکر و سخن خود را با این شعر نغز حافظ  به پایان برده است.
اگرچه عرض هنر پیش یار بی ادبیست
زبان خموش ولیکن دهان پراز عربیست
بیار می که چو حافظ مدامم استظهار
به گریه سحری و نیاز نیم شبیست
لازم به ذکراست که دربروشور تصویری “شش سال تلاش در عرصه هنر و ادب” گزارشی از اقدامات صورت گرفته درخصوص شرکت درجشنواره های هنری و ادبی/نشست های طرح صالحین/برپایی نشت های انجمن شعرو ادب/برگزاری نمایشگاه های هنری و ادبی/برپایی اردوهای فرهنگی تفریحی/دیدار با خانواده معظم شهدای هنرمند/همایش های نکوداشت سهید آوینی/برپایی راهیان نورو برپایی جشنفجر همراه با تحلیل از فجرآفرین های شهید شهرستان و …  همراه با توضیحات کامل چاپ و منتشر گردیده است.

IMG-20151127-WA0000 IMG-20151126-WA0004 IMG-20151126-WA0005

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×