» عمومی » ورزشی » پایان رسمی زوج کی‌روش و کفاشیان؟
ورزشی

پایان رسمی زوج کی‌روش و کفاشیان؟

آذر 2, 1394 008

با توجه به درپیش بودن مجمع فدراسیون فوتبال و با در نظر گرفتن این که کی روش هم به معالجه نیاز دارد و هم از امکانات فوتبال ایران راضی نیست، شاید دیگر به صورت رسمی و در کنار تیم ملی این دو را نبینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به کنسل شدن اردوی زمستانی تیم ملی پس از جلسه هفت ساعته کفاشیان با کی روش و بعد از آنکه کفاشیان با مرخصی یک ماه و بیست روزه کی روش موافقت کرد، سرمربی تیم ملی ایران شب گذشته ایران را به مقصد پرتغال ترک کرد. نکته مهم پس از این خروج آنست که آیا این دو باز هم در کنار هم فعالیت ملی خواهند داشت؟

با توجه به اینکه مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۲ اسفند خواهد بود و اولین دیدار رسمی تیم ملی ایران در فروردین ماه انجام می شود، مشخص نیست که کفاشیان و کی روش یکی به عنوان رئیس فدراسیون و دیگری به عنوان سرمربی آیا کنار هم و در دیداری رسمی یا حتی اردویی مشخص خواهند ایستاد یا نه؟

اگر کفاشیان در مجمع و انتخابات شرکت کند و رای بیاورد که احتمالا کی روش و کفاشیان تا جام جهانی کنار هم خواهند بود اما اگر چنین نباشد و کفاشیان در مجمع شرکت نکند یا اینکه شرکت کند و رای نیاورد، این زوج کنار هم قرار نخواهند گرفت و نکته اینجاست که اگر چنین شود، کی روش در فدراسیونی که مخالفان زیادی دارد دوام زیادی هم احتمالا نخواهد داشت. از سوی دیگر و با توجه به بیماری گوارشی کی روش هیچ بعید نیست این مربی با توجه به بهانه گیری های فراوان اخیرش پس از پایان مرخصی از سمت خود استعفا دهد و سرگرم معالجه خود شود.

به هر حال تا فروردین ماه مشخص می شود که کفاشیان و کی روش راه را ادامه می دهند یا حداقل یکی از آنها کنار می کشد و دیگری را تنها خواهد گذاشت؟

http://media.mehrnews.com/d/2015/08/23/4/1804339.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×