» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پیام تبریک مسئولین شهرستان مبارکه به مناسبت هفته بسیج
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک مسئولین شهرستان مبارکه به مناسبت هفته بسیج

آبان 30, 1394 0115

به گزارش پایگاه خبری شمس مبارکه ،علي اصغر ذاكري فرماندار مبارکه در پيامي هفته بسيج را به تمامي بسيجيان شهرستان تبريك گفت.

متن پيام به شرح ذيل مي باشد:

بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته هاي رفيع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.       امام خميني (ره)

بسيج مدرسه‌‌‌ عشق و ايثار است، كه عاشقان مكتب آن فرهنگ ناب بسيجي را به سرمشق امام حسين(ع)، به خون شهدا، به فداركاري ايثارگران و با پيوند ولايتمداري نگاشته‌اند و آن را به خاك جبهه‌ها و بوي چفيه‌ها مزين كرده‌اند. امروز توليد دستاوردهاي علمي و ارتقا توانمندي‌‌هاي دفاعي ايران اسلامي به دست متخصصان، دانشمندان و اساتيد بسيجي كشور، نماد تبلور فرهنگ بسيج در بين اساتيد و دانشجويان است كه پرتو آن در هر نقطه از اين سرزمين خودنمايي مي‌كند
هفته بسيج فرصتي مغتنم براي تجديد عهد و پيمان با آرمان هاي بلند حضرت امام خميني
(ره) و بيعتي دوباره با سلف صالح آن عزيز سفر كرده، مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است او كه ما را گفت: تا هنگامي كه بسيج است هيچ تهديدي متوجه نظام اسلامي نخواهد شد و اين موضوع يك ركن اساسي است.
بسيج دريايي از معاني و مفاهيم عميق معنوي است كه ولايت مداري، ايمان و از خودگذشتگي، شور و شعور و بصيرت را مي توان در رهروان اين راه الهي ارزشي به وضوح ديد، راهي كه باعث شد جوانان اين ديار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحميلي سرافرازانه از وطن و ميهن اسلاميشان در برابر متجاوزان دفاع كرده و اكنون نيز با تداوم اين مسير الهي، انقلاب و نظام اسلامي را از گزند و آسيب بدخواهان در امان نگه داشته و در تمامي افتخاراتي كه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از ابتداي پيروزي تاكنون به دست آورده، سهيم باشند.

بسيجيان از جان گدشتگاني هستند كه در هولناكترين لحظات زندگي , بي اعتنا به نام و نان , از مال و منال بريده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نورديد و با مدد خون، بيرق سه رنگ پيروزي را در مرتفع ترين آسمان ايثار به اهتزاز درآوردند
اينجانب به سهم خود ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهاي تمامي بسيجيان جان بر كف در نهادينه نمودن فرهنگ بسيجي، فرا رسيدن هفته بسيج را به خواهران و برادران بسيجي شهرستان مباركه تبريك و تهنيت عرض نموده ، توفيق روز افزون همه عزيزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامي در ظل توجهات حضرت مهدي صاحب الامر(عج) و رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت ا… العظمي خامنه اي(
مدظله العالي) از ايزد متعال خواستارم.

علي اصغر ذاكري

فرماندار شهرستان مباركه


به گزارش پایگاه خبری شمس مبارکه ،محمد شرفا شهردار مبارکه در پيامي هفته بسيج را به تمامي بسيجيان شهرستان تبريك گفت.

متن پيام به شرح ذيل مي باشد:

مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي):
بسياري از پيشرفت‌ها و موفقيت‌هاي نظام اسلامي در عرصه‌هاي مختلف مرهون تفكر و ميل بسيجي است
«بسيجي» از جمله واژه‌هايي است كه به لطف انفاس قدسي امام تنها در لغتنامه و دايره‌المعارف انقلاب اسلامي يافت مي‌شود. «بسيجي» فرد عاشق سر از پا نشناخته‌اي است كه لحظه لحظه زندگي خويش را وقف اسلام و قرآن و ولايت و انقلاب اسلامي كرده است. شناخت بسيجي در وضعيت كنوني و آينده از ضروريات بزرگي است كه در سرنوشت سامان دادن به كشور، ترويج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (سلام‌الله عليه) نقش تعيين كننده دارد. ملاك و مبنا براي معرفت بسيجي، تفكر بسيجي است كه ما را مي‌تواند به گوشه‌هايي از حيات معنوي او رهنمون و ماهيت و شخصيت واقعي اين انسان معنوي و الهي را براي ما روشن سازد. بي‌ترديد مديران شهري مباركه با پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و پيشرفت‌هاي علمي و فكري خود، زمينه رشد و تفكر بسيجي را در شهر شهيدپرور مباركه فراهم نموده و در حال حاضر با خلاقيت، نوآوري و خدمت‌رساني، با تكيه بر اين تفكر به پيشرفت‌هاي عظيم در سطوح مختلف به ويژه در خدمت‌رساني مستمر به شهروندان دست يافته‌اند.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسيج مستضعفان را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مدظله‌العالي)، بسيجيان آزاده و ايثارگر، مديران، كارشناسان، مسئولان شهري و شهروندان تبريك گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازي همه بسيجيان عزيز و مخلص ايران اسلامي را مسئلت مي‌نمايم.
محمد شرفا
شهردار مباركه

به گزارش پایگاه خبری شمس مبارکه ،خلیل طاهری رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه در پيامي هفته بسيج را به تمامي بسيجيان شهرستان تبريك گفت.

متن پيام به شرح ذيل مي باشد:

بسيج مدرسه عشق است./ امام خميني(ره)
بسيج به معنى حضور و آمادگى در همان نقطه‌اى است كه اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا له فداه و اين انقلاب مقدس به آن نيازمند است. مقام معظم رهبري 
سالروز فرمان تاريخي رهبر كبير و بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) مبني بر تشكيل بسيج (ارتش ۲۰ ميليوني) در ۴ ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ كه زمينه ساز تشكيل سازمان مردمي و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گرديد، بر همگان مبارك باد. فرمان حضرت امام(ره) در تأسيس بسيج و فرمايشات آن رهبر فرزانه باعث گرديد كه جوانان با ايمان و پرشور اين آب و خاك، با تمام وجود و با رشادت‌هاي وصف ناشدني در دفاع از ميهن اسلامي همه سختي‌ها و ناملايمات را به جان خريده و با شجاعتي بي‌نظير در مقابل تهاجم نظامي استكبار جهاني و در ۸ سال دفاع مقدس با فدا كردن با ارزش‌ترين موهبت الهي كه همان جان خود مي‌باشد، صفحه بي‌بديل را در تاريخ اسلام و اين كشور رقم زنند. كه اين شجره طيبه تا به امروز با جوانان برومندش پله‌هاي پرافتخار علم و فن‌آوري را در تمامي عرصه‌ها، از جمله قله‌هاي پرافتخار دانش هسته‌اي را فتح كرده‌اند كه مايه سربلندي و سرافرازي ملت بزرگ ايران شده است، همچنان ادامه دارد.
احساس مسئوليت و تعهد در برابر انقلاب مهمترين و بارزترين ويژگي بسيج است و بسيجيان به بهترين نحو وحدت و همدلي مردم ايرا ن در دفاع از ميهن اسلامي را به ظهور رسانده‌اند. بسيج مظهر اتحاد و انسجام ملي ايرانيان است و اين مفهوم در كلام مقام معظم رهبري نيز به زيبايي متجلي شده است: «بسيج در حقيقت، مظهر يك وحدت مقدّس، ميان افراد ملت است. همه ميدان‌هايى كه بسيج در آن حضور پيدا كرده است، ميدان‌هاى ملى است؛ ميدان‌هاى مربوط به همت ملت، مثل ميدان دفاع مقدس، ميدان سازندگى و خدمات عمومى است. هيچ‌وقت كشور، از يك مجموعه عظيمى كه از بهترين فرزندان كشور و با اين خصوصيات تشكيل شده است، بى‌نياز نيست.»
حماسه آفريني‌ها و فداكاري‌هاي بسيج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حيات پر بركت انقلاب اسلامي حضور اين نهاد ارزشمند مردمي مشهود است و بسيج در تمامي افتخارات نظام جمهوري اسلامي سهيم بوده و بسيجيان در تمامي عرصه‌هاي علمي و فكري و دفاع از ارزش‌هاي والاي انقلاب همواره الگو و پيشگام بوده‌اند. بسيجيان شوراي اسلامي شهر و شهرداري مباركه نيز همپاي ساير اعضاي اين شجره طيبه در تمامي دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس در حفظ و حراست از دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي كوشيدند و در سنگر خدمت به شهروندان پيشتاز هستند. اينجانب هفته بسيج و سالروز تاسيس اين نهاد مقدس را به تمامي بسيجيان دريادل بويژه بسيجيان شوراي اسلامي شهر و شهرداري مباركه تبريك مي‌گويم و براي همه اين عزيزان آرزوي موفقيت و سربلندي دارم.
خليل طاهري
رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه

Masoolin

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. امید

    سلام آیا بهتر نیست آقایان محترم به جای این تبریک گفتن ها موقع مراجعه مردم به آنها تکریم ارباب رجوع کنند یکی از همین مسئولین محترم رده بالای شهر ستان درروز سیزدهم آبان ماه از پذیرفتن حدود 50نفر از کشاورزان ومالکین زمین های واقع شده در طرح کمر بندی غرب شهر مبارکه (بلوار45متری و36متری ) خودداری نمودند وحتی حاضر نشدند برای پنج دقیقه هم که شده به درد و دل آنان گوش دهند درصورتی که اگر این کشاورزان به استانداری رفته بودند به طور حتم استاندار محترم دردودل این کشاورزان را می شنیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×