» عمومی » فناوری اطلاعات » اینترنت ایران کند شد!
فناوری اطلاعات

اینترنت ایران کند شد!

مهر 28, 1394 009

از ساعاتی پیش سرعت اینترنت به دلایلی به شدت کاهش داشته و هنوز برطرف نشده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی اطلاعیه رسمی شرکت ارتباطات زیرساخت، بخشی از ارتباطات بین‌الملل کشورهای منطقه از جمله ایران دچار کندی شده است.
از شب گذشته کاربران در سراسر ایران از کندی سرعت اینترنت خود گله می کردند و ظواهر نیز نشان میداد که این موضوع به طور جدی اتفاق افتاده است.
کاربران اینترننتی در ارسال و دریافت پیام های خود در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها نیز دچار مشکل هستند.تا کنون نیز این کندی سرعت احساس میشود.
در حال حاضر سرعت اینترنت حتی پایین‌تر از میزانی است که سازمان تنظیم مقررات آن را به طور رسمی مجاز می‌داند،
شرکت ارتباطات زیرساخت رسما اعلام کرد: “به دنبال قطعی مسیرهای ارتباطی ترکیه و باب المندب، بخشی از ارتباطات بین‌الملل کشورهای منطقه از جمله ایران دچار کندی شد.

شرکت ارتباطات زیرساخت اینترنت را وارد می‌کند و تا مراکز استان‌ها در کشور توزیع می‌کند. از آنجا به بعد وارد بستر مخابراتی و دسترسی می‌شود که ما پهنای باند را به منازل می‌رسانیم؛ آنچه کشور ما از آن رنج می‌برد، عمدتا در لایه شرکت مخابرات ایران است بطوریکه طی یک سال و نیم گذشته در حوزه کمبود پهنای باند تحولات بسیار خوبی در کشور اتفاق افتاده چرا که در گذشته بسیاری از شرکت‌های اینترنتی برای اینکه اینترنت را به دست مردم برسانند، با اینترنت جیره‌بندی مواجه بودند اما طی یک سال گذشته با تلاش شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند اینترنت کشور دو برابر شده است و کاربرانی که اعتراض دارند،

شرکت ارتباطات زیرساخت و سایر شرکت‌های بین‌المللی در تلاش هستند مشکل ایجاد شده را از طریق برقراری مسیرهای پشتیبان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×