» عمومی » ورزشی » رسول خادم تا المپیک سرمربی کشتی آزاد می‌ماند
ورزشی

رسول خادم تا المپیک سرمربی کشتی آزاد می‌ماند

مهر 11, 1394 0012

درحالیکه بعد از نشست شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد اخبار متناقضی از ابقا یا برکناری رسول خادم از سرمربیگری تیم ملی مطرح شده، سخنگوی فدراسیون رسما به این موضوع واکنش نشان داد.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح مصوبات شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در این خصوص، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: یکی از مهمترین مسایلی که در نشست اخیر شورای فنی مطرح شد، بحث سرمربیگری تیم ملی تا بازی‌های المپیک و همچنین گزینه‌های مطرح شده و نظر شخصی رسول خادم بود که در نهایت مصوب شد رسول خادم تا المپیک ۲۰۱۶ برزیل، سرمربی رسمی تیم ملی کشتی آزاد بماند.

وی تصریح کرد: البته سه گزینه دیگر به عنوان سرمربی مطرح شدند که در نهایت قرار شد این نفرات با توجه به حساسیت و سطح مسابقات پیش رو از قبیل تورنمنت‌های مختلف داخلی و خارجی و همچنین رقابتهای قهرمانی آسیا، یکی از این سه گزینه به عنوان سرمربی موقت، مسئولیت هدایت تیم را فقط در این رویدادها بر عهده گیرد.

سخنگوی فدراسیون کشتی به بررسی دقیق تمامی نتایج و اتفاقات رخ داده در رقابتهای جهانی لاس وگاس هم اشاره کرد و افزود: تمامی نتایج و کشتی‌های رقابتهای جهانی با آنالیز دقیق در نشست شورای فنی مطرح که در نهایت با آسیب شناسی و شناخت نقاط ضعف و قوت، تصمیمات لازم برای اردوهای بعدی اتخاذ شد.

رضایی در خاتمه بار دیگر با تکذیب برخی شایعات مبنی بر تغییر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۱۶ ریو، گفت: رسول خادم همچنان تا المپیک در راس امور هدایت تیم ملی قرار دارد و هر تغییر و تحولی در این رابطه به بعد از این رویداد بزرگ موکول شده است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/10/03/3/1855330.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×