» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: بايد مسائل فرهنگي در راس همه كارها قرار گيرد و به آن اهميت ويژهاي داده شود
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: بايد مسائل فرهنگي در راس همه كارها قرار گيرد و به آن اهميت ويژهاي داده شود

شهریور 19, 1394 0010

علي اصغر ذاكري فرماندار شهرستان ضمن تشكر از همراهي مسئولان شهرستان، يكي از دغدغه هاي اصلي رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي)، نظام ومسئولان را مسئله فرهنگي بيان كرد و افزود: بايد مسائل فرهنگي در راس همه كارها قرار گيرد و به آن اهميت ويژهاي داده شود.

ذاكري تصريح كرد: فرهنگ چنان با اهميت است كه مردم با آن رشد ودرآينده جايگاه خود را در زندگي مشخص ونشان ميدهد وخوشبختانه شهرستان مباركه در زمينه فرهنگ سازي قدم هاي خوبي برداشته وانتظار داريم اين روند ادامه داشته باشد.

وي با بيان اينكه اولين قدم براي اجراي امر به معروف و نهي از منكر فرهنگ سازي و ايجاد بستر هاي مناسب است عنوان كرد: با برنامه ريزي و تعامل بين دستگاه هاي متولي مي توان بسياري از كارها را پيش برد وزمينه فرهنگسازي را فراهم كرد.

فرماندار مباركه با بيان اينكه دشمنان تلاش دارند با تبليغات و ورود تهاجم فرهنگي به كشور جوانمان را به سمت مسائل اخلاقي سوق دهند اظهار داشت:ما بايد به گونه اي عمل كنيم كه علاوه بر مبارزه با تهاجم فرهنگي ،مردم را با خطرات ومشكلات آن آشنا نماييم واين همكاري همه را مي طلبد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه مباركه نيز با بيان اينكه يكي از سلسله دعوت انبياء الهي در تاريخ سوق دادن جامعه به سلام و صلاح و دوري از منكرات است عنوان كرد:هميشه اين امر مورد تاكيد انبياء بوده و ما هم وظيفه داريم در جامعه آن را اجرايي نماييم.

رئيس ستاد امر به معروف ونهي از منكر شهرستان گفت: هرچيزي كه از حد و مرز خود بگذرد باعث فساد مي شود و فساد مي تواند در در مسائل فرهنگي ،اجتماعي ،خانوادگي ،شبكه مجازي و… نيز وارد شود و قرآن نيز از مصاديق فساد،سرپيچي از دعوت انبياي الهي ،اسراف،طغيان گري وسركشي و… را نامبرده كه بايد راهكارهاي لازم مديريت شود.

وي با بيان اينكه براي دوري انسان از فساد بايد اطلاع رساني به مردم و خانواده ها رونق پذيرد افزود: همه آنها به نوعي از مصاديق امر به معروف و نهي از منكر است كه با ارائه يك نظام الگويي مناسب مي توان جامعه را مديريت كرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×