» عمومی » ورزشی » شکست سوریان از حریف کره‌شمالی/ قهرمان المپیک به مدال نرسید
ورزشی

شکست سوریان از حریف کره‌شمالی/ قهرمان المپیک به مدال نرسید

شهریور 18, 1394 0010

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن در رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در لاس وگاس آمریکا، با شکست مقابل حریف کره‌شمالی از رسیدن به مدال محروم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سوریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل روبیر از ونزوئلا در کمتر از ۲ دقیقه با نتیجه هشت بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور سوم مقابل حریفی از فنلاند در وقت اول با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت.

سوریان در ادامه مقابل روشن بایراموف نایب قهرمان المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان در حالیکه از لحاظ فنی از حریف پیش بود، داوران ابتدا به دلیل ضربه سر زدن یک اخطار به سوریان و ۲ امتیاز به حریف آذربایجانی دادند و در ادامه در حالیکه نابغه کشتی فرنگی ایران در حال مبارزه طبیعی بود، رئیس تشک یک بار دیگر مسابقه را قطع و به دلیل آنچه ضربه سر زدن عنوان می‌کرد، وی را مقابل بایراموف بازنده کرد.

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن با توجه به حضور بایراموف در دیدار فینال، در گروه شانس مجدد در حالیکه با نتیجه ۵ بر صفر از یون چول وون قهرمان جهان از کره‌شمالی پیش بود، در یک دقیقه پایانی با نتیجه ۵ بر ۶ کشتی را واگذار کرد و به کار خود در مسابقات پایان داد.

البته در این مسابقه نیز داوران مانند مسابقه با بایراموف به دلیل آنچه سر زدن سوریان عنوان می‌کردند، به وی یک اخطار و به حریفش ۲ امتیاز دادند و در ادامه سوریان ۴ امتیاز نیز از دست داد. در سی ثانیه پایانی در حالیکه سوریان بر کشتی تسلط داشت داوران با کشتی گیر کره‌شمالی مدارا کردند و وی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/09/09/3/1826872.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×