» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه : حضور شهیدان ضیایی درسنین نوجوانی درجبهه ها نشانگر عمق بصیرت و دلدادگی به امام و انقلاب بود
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه : حضور شهیدان ضیایی درسنین نوجوانی درجبهه ها نشانگر عمق بصیرت و دلدادگی به امام و انقلاب بود

شهریور 13, 1394 1028

به منظور تجلیل و میثاق با  شهیدان سرافراز ، گروه مستند ساز شهدای کانون بسبج هنرمندان و جمعی از جوانان و نوجوانان ستاد نماز جمعه و هیات جوانان عاشورای هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه در معیت حجت الاسلام والمسلمین محمدی (امام جمعه شهرمبارکه) با خانواده شهیدان والامقام غلامحسین ضیایی (مسول مخابرات لشگر نجف اشرف) و برادرشهید مفقودالاثرش رمضانعلی ضیایی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه ، دراین دیدار ابتدا علیرضا اسلامی فر (مدیرستاداجرایی هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه) ضمن معرفی اجمالی شهدای بزرگوار غلامحسین و رمضانعلی به قرایت دو قطعه از سروده های شهید غلامحسین ضیایی پرداخت.
در ادامه این دبدار حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر میارکه ، ضمن ابرازخوشحالی از حضور در جمع باصفای خانواده شهدای ضیایی ،بیان داشت : نقش شهدا و ایثارگران ‌درتداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های آن بر کسی پوشیده نیست چرا که شهیدان در بهترین لحظات زندگی خویش با پرواز به سوی معبود شان و دل بریدن از همه تعلقات دنیا رسم عاشقی را به ما آموختند و با معامله با حق جاودانگی را برای خود به ثبت رساندند.
امام جمعه شهر مبارکه با بیان اینکه حضورشهیدان غلامحسین و رمضانعلی ضیایی درنوجوانی دردفاع مقدس نشانگر عمق بصیرت و دلدادگی آنان به امام و انقلاب بود ، گفت : بایدبامعرفی این شهدای گرانقدربه عنوان الگوهای رفتاری به نسل جوان تلاش مضاعفی صورت پذیرد.
امام جمعه مبارکه در قسمت پایانی سخنان خود با بیان اینکه چه سعادتی بالا تر برای خانواده معظم این شهیدان که دو فرزند خودرا فدای اسلام و انقلاب کردند، گفت : شهدای ضیایی مجاهدانی بودند که پرچم رسالت و پاسداری از انقلاب را بر دوش کشیده و با پیروی ازسیدالشهدا (ع) مأموریت خود را به نحوه احسن به انجام رسانده و با خون پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند واینک ماییم که باید پیام رسان خون این شهیدان باشیم.
درادامه این دیدار آقایان :
حاج ابراهیم باقری (فرمانده گروهان وهمرزم شهید غلامحسین ضیایی) حاج رمضان شجاعی (فرمانده تیپ دو لشگرنجف اشرف و همرزم شهید) مجید نوری (فرمانده گروهان و شاهد لحظه شهادت شهید غلامحسین ضیایی) محمدتقی کریمی (همرزم شهید) قدرت الله مومنی (همرزم شهید) به نقل خاطراتی از سجایای اخلاقی ، ایثارگی و نحوه شهادت شهید بزرگوار غلامحسبن ضیایی پرداختند.
در ادامه سرکار خانم واحدی (مادرمکرمه شهیدان غلامحسین و رمضانعلی ضیایی) ضمن خوشامد گویی به امام جمعه و دیگر همراهان به نقل خاطراتی از فرزندان شهیدش  پرداخت که موردتوجه دیدارکنندگان قرارگرفت.
ایشان در قسمتی از سخنان خود شهادت عزیزانش را ازعنایت خداوند نسبت به خانواده خود دانست و آمادگی خود و دیگرفرزندانش را جهت صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی تحت زعامت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اعلام داشت
در پایان این دیدار هدایایی توسط امام جمعه شهر مبارکه به خانواده شهید اهدا گردید.

IMG-20150902-WA0083 IMG-20150902-WA0084 IMG-20150902-WA0069 IMG-20150902-WA0072 IMG-20150902-WA0074

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×