» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهرستان مبارکه میزبان خادمین و پرچم حرم امام رضا (ع) می شود
اخبار شهرستان مبارکه - شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهرستان مبارکه میزبان خادمین و پرچم حرم امام رضا (ع) می شود

شهریور 3, 1394 0021

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت هیئت خادمین رضوی همراه با پرچم حرم امام رضا (ع) در شهرستان مبارکه به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، ظهر روز چهارشنبه هیئت خادمین رضوی حامل پرچم آستان قدس رضوی به شهرستان مبارکه خواهند رسید و پرچم حرم امام رضا (ع) در شهرستان مبارکه به نمایش در خواهد آمد.

ورود هیئت خادمین رضوی به شهرستان مبارکه در راستای اجرای جشن‌های دهه کرامت و جهت بزرگداشت این ایام است و نمایش پیوند بین مردم و اهل بیت، ایجاد شادی عمومی و بیعت مجدد مردم با اهل بیت ولایت از جمله اهداف اجرای این برنامه است.

شهرستان مبارکه طبق برنامه ریزی انجام شده از ساعت 12 روز چهارشنبه 4 شهریور در مسجد محله صادقیه با انجام برنامه، مولودی و اقامه نماز ظهر میزبان خادمین حرم رضوی خواهد بود.

همچنین از دیگر برنامه های هیئت خادمین رضوی در شهرستان مبارکه، ورود به بیمارستان حضرت رسول (ص) در ساعت 3 – طی کردن مسیر میدان جهاد تا روبروی مسجد جامع با اجرای برنامه در ساعت 4 – حضور در مرکز توانبخشی شهدا شهر دیزیچه و اجرای برنامه در ساعت 4.15 و در نهایت حضور در امامزاده شاه سلیمان و اجرای برنامه ساعت 5 تا 6 می باشد.

1180102_923

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×