» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » سفیر ویتنام : فولاد مبارکه با توسعه خود می تواند با سایر فولادسازان بزرگ جهانی رقابت کند
فولاد مبارکه - مطالب ویژه

سفیر ویتنام : فولاد مبارکه با توسعه خود می تواند با سایر فولادسازان بزرگ جهانی رقابت کند

مرداد 22, 1394 009

دکتر نگوين هونگ تک، سفير ويتنام که به منظور آشنايي با آخرين دستاوردهاي ايران در زمينه صنعت فولاد به فولاد مبارکه سفر کرده بود، پس از بازديد از خطوط توليد و آشنايي با محصولات اين شرکت گفت: فولاد مبارکه با توسعه خود مي تواند با ساير فولادسازان بزرگ جهاني رقابت کند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، در جريان اين ديدار سفير ويتنام و آقاي دکتر سبحاني مدير عامل شرکت فولاد مبارکه، راه هاي همکاري في مابين را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

دکتر نگوين هونگ تک، در مصاحبه با خبرنگار فولاد تصريح کرد: به فولاد مبارکه آمديم تا ضمن آشنايي با پيشرفتهاي تکنولوژيکي ايران در صنعت فولاد، راهکارهاي همکاري کشور ويتنام با فولاد مبارکه ايران را مورد بررسي قرار دهيم و نسبت به عقد قرارداد در اين زمينه اقدام کنيم.

وي خاطر نشان کرد: از آنجا که ويتنام عضو معاهدهTTP (پيمان مشارکت کشورهاي اقيانوس آرام) است، فلذا مي توانيم از اين طريق نيز براي بازاريابي محصولات شرکت فولاد مبارکه گام برداريم .

ايشان تصريح نمود: همواره شنيده بودم که اين شرکت يکي از مدرن ترين کارخانجات توليد فولاد است، همين امر باعث شد شخصاً از اين شرکت بازديدي داشته باشم و از نزديک با تکنولوژي و دستاوردهاي آن آشنا شوم و خوشحالم که اين امر محقق شد و اميدوارم بتوانيم در آينده همکاري هاي تجاري خوبي با اين شرکت داشته باشيم.

دکتر نگوين هونگ تک با اشاره به بازديد خود از کارخانه فولاد آلياژي افزود: اين دومين کارخانه فولاد سازي در ايران است که من از آن بازديد مي کنم، از آنجايي که فولاد مبارکه بزرگترين کارخانه پيشرفته در منطقه خاورميانه است، مي تواند محصولات خود را به اين منطقه و همينطور به اروپا صادر کند که اين يک مزيت مناسب براي صادرات محصولات اين شرکت به اروپا نسبت به کشور کره را فراهم نموده است.

fff

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×