» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » مستند سی امین روز کاری از ستاد استهلال شهرستان مبارکه
شهرستان مبارکه - کلیپ - مطالب ویژه

مستند سی امین روز کاری از ستاد استهلال شهرستان مبارکه

مرداد 21, 1394 0011

مستند سی امین روز یکی از مجموعه های ویدیویی میباشد که در حوزه ماموریت های رویت هلال و علم نجوم در شهرستان مبارکه در سال 1393 آماده سازی و آماده پخش در سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه های مجازی اینترنتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، تهیه کننده این مجموعه ستاد استهلال شهرستان مبارکه بوده و به همت کارگزاران، اعضا ، شخصیت های مذهبی و عزیزان هنرمند این شهرستان این مجموعه ساخته و در اختیار گذاشته شد است.

مواردی که این مستند به آن پرداخته از جمله 1- تعاریف استهلال 2- چگونگی انجام استهلال – نظریه علمادر  مورد استهلال – چگونگی ثبوت هلال ماه برای مکلفین – راه های ثبت گزارش رویت هلال – روایتی از فعالیت های ستاد استهلال شهرستان مبارکه میباشد.

این مجموعه ویدئویی  از حضوران حضرات محترم حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا صالحیان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و دبیر ستاد استهلال استان اصفهان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی امام جمعه شهرستان مبارکه و حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیمی مسئول ستاد استهلال شهرستان مبارکه استفاده نموده است که جا دارد از حضور این بزرگواران در اینجا  تشکر ویژه و قدردانی به عمل بیاوریم. و عزیزانی که ما را در این مجموعه حمایت معنوی نمودند آقایان ، مجتبی درخشان ، بهمن باقری ، اکبر باقری ، بدران حیدری علیزاده ، علی ایرانپور ، مصطفی جلالی ، خانم هاجر صفری ، خانم مهسا وهابی ، خانم شراره ایرانپور ، و دیگر عزیزان این مجموعه دارای شش قسمت کوتاه بوده که مختصری از آن در زیر قابل پخش میباشد و لینک پخش ادامه مجموعه در پایین مطلب قرار دارد ما را از نظرات انتقادات و پیشنهادات خود بهره مند گردانید .

با تشکر و آرزوی بهروزی / ستاد استهلال شهرستان مبارکه

لینک صفحه پخش کامل مستند

12wwe

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×