» عمومی » فرهنگی ادبی » روز خبرنگار رادیو تهران گوش دهید/ قدردانی از راویان خبر
فرهنگی ادبی

روز خبرنگار رادیو تهران گوش دهید/ قدردانی از راویان خبر

مرداد 16, 1394 008

سعید معدن‌کن مدیر رادیو تهران با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌هایی برای روز خبرنگار در این شبکه رادیویی تدارک دیده شده است این اقدام را برای قدردانی از تلاش‌های اهالی رسانه دانست.

سعید معدن‌کن مدیر رادیو تهران در گفتگو با خبرنگار مهر از تدارک ویژه برنامه هایی به مناسبت روز خبرنگار در این شبکه خبر داد و در این باره گفت: قرار است فردا شنبه ۱۷ مردادماه رادیو تهران ویژه برنامه هایی به مناسبت روز خبرنگار تدارک ببیند. این برنامه ها در حقیقت به نوعی قدردانی از زحمات خبرنگارانی خواهد بود که در طول سال به انعکاس صادقانه اخبار رادیو می پردازند.

وی ادامه داد: ما در رادیو تهران تلاش کردیم برای یک روز هم که شده برعکس عمل کنیم و این بار ما فعالیت های خبرنگاران و اهالی رسانه را به مردم انتقال دهیم. قرار است در ویژه برنامه هایی که در لابه لای برنامه های روزانه پخش می شود به گفتگو با خبرنگاران و معرفی آنها بپردازیم. همچنین در بخشی دیگر نیز به معرفی شهید محمود صارمی که ۱۷ مردادماه سالگرد شهادتش است و دیگر شهدای خبرنگار خواهیم پرداخت.

مدیر رادیو تهران در پایان صحبت هایش متذکر شد: تهیه این برنامه ها به نوعی قدرشناسی از تلاش صادقانه خبرنگارانی است که راوی حقیقت هستند بنابراین در برنامه هایی چون «صدای شهر» که خبرهای شهری را در شهر تهران پوشش می دهد و برنامه «همسایه سلام» که خبرهای شهرهای دیگر استان را انتقال می دهند و… قرار است انعکاس صدای اهالی رسانه را داشته باشیم. البته یک روز برای قدردانی و صحبت از تلاش های این عزیزان کافی نیست اما برای یادآوری زحمات آنها روز خوبی است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/05/02/3/1676932.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×