» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » پذیرش بدون آزمون در 37 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

پذیرش بدون آزمون در 37 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد مبارکه

مرداد 12, 1394 0010

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه از آغاز ثبت ‌نام بدون آزمون در رشته‌های کار‌شناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته این واحد در ترم جاری در 37 رشته تحصیلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، دکتر هادی با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در 55 کیلومتری استان اصفهان دارای امکانات و ظرفیت‌های گسترده‌ای از جمله امکانات آموزشی و رفاهی مناسب و سرویس ایاب و ذهاب به اصفهان و حومه شهر است. وی گفت: این دانشگاه در 37 رشته تحصیلی از بین دارندگان مدارک دیپلم فنی و حرفه‌ای، کار و دانش، پیش‌دانشگاهی و نظام قدیم در مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در نیمسال اول سال تحصیلی 94 بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.
دکترهادی افزود: در این مرحله‌ از ثبت ‌نام بدون کنکور، واحد مبارکه در 23 رشته گرایش در مقطع کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته و 14 رشته گرایش در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در خدمت علاقه‌مندان به تحصیل در این واحد دانشگاهی است.
سرپرست واحد مبارکه افزود: رشته‌های واحد مبارکه درمقطع کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته عبارت از تربيت بدني و علوم ورزشي،حسابداري،رياضي كاربردي،مديريت صنعتي،مهندسي كامپيوتر  ) سخت افزار-  نرم افزار (،،مهندسي فناوري اطلاعات،فيزيك حالت جامد،مديريت بازرگاني،مهندس صنايع ،مهندسي برق الكترونيك، مدیریت بازرگانی ، مهندسی مکانیک و رشته‌های کار‌دانی تربيت بدني،علمي كاربردي حسابداري،كامپيوتر) نرم افزار (،معماری داخلی، آموزش ابتدايي،تربيت بدني مربگيري،تربيت بدني مدیریت،حسابداری،علوم تجربي،مديريت صنعتي- كامپيوتر در مقطع کاردانی  پیوسته و ناپیوسته به شمار می‌رود.
سرپرست واحد مبارکه گفت: داوطلبان تحصیل در این واحد می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس www.mau.ac.ir علاوه بر مشاهده توانمندی‌ها و امکانات واحد از عنوان‌های تمام رشته گرایش‌های دانشگاه مطلع شوند. داوطلبان برای ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی  www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته‌ اقدام کنند.
وی در خصوص نحوه مراجعه ثبت نام کنندگان به واحد مبارکه پس از ثبت نام اینترنتی گفت: شهریور ماه سال جاری پس از اعلام مرکز آزمون و اطلاع رسانی واحد مبارکه از طریق پیامک، داوطلبان ثبت نام کننده شخصا به همراه مدارک مورد نیاز به دانشگاه مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
دکتر هادی سرپرست واحد مبارکه درباره رشته‌های کاردانی نیز یادآور شد: ثبت‌نام بدون کنکور برای رشته‌های کارشناسی وکاردانی پیوسته و ناپیوسته نیز آغاز شده و واحد مبارکه  با 37 رشته کارشناسی و کاردانی آماده ثبت‌نام از داوطلبان است.
635620981506238496

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×