» عمومی » ورزشی » تیم ملی بسکتبال نایب قهرمان تورنمنت بین‎المللی چین شد
ورزشی

تیم ملی بسکتبال نایب قهرمان تورنمنت بین‎المللی چین شد

مرداد 10, 1394 008

تیم ملی بسکتبال نتیجه دیدار نهایی اولین دوره تورنمنت بین‏المللی اطلس اسپورت چین را به تیم دوم کشور میزبان واگذار کرد و به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‎‏ها بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی اولین دوره تورنمنت بین‎المللی اطلس اسپورت چین از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در شهر سوژو آغاز شد و طی آن دو تیم ایران و چین در حضور حدود پنج هزار تماشاگر حاضر در سالن برای دومین‌بار در این رقابت‎ها رو در روی هم قرار گرفتند که طی آن تیم میزبان به کسب برتری ۵۵ بر ۴۷ و جام قهرمانی شد.

تیم ملی بسکتبال که در روز نخست تورنمنت اطس اسپورت برابر چین متحمل شکست شده بود، دیدار فینال برابر این تیم را با ترکیب صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، سعید داورپناه و مهدی کامرانی آغاز شد. البته در جریان این کوارتر و همچنین سایر کوارترها، دیگر بازیکنان تیم ملی نیز به تناوب وارد زمین شده و دقایقی دیگر ملی‎پوشان را در دیدار برابر چین همراهی کردند.

کوارتر نخست دیدار تیم ملی بسکتبال ایران برابر چین که با قضاوت سرداور استرالیایی و کمک داورانی از لیتوانی و چین آغاز شد، با برتری ۱۳ بر ۱۱ کشورمان به پایان رسید اما چینی‎ها با پیروزی ۱۴ بر ۹ در کوارتر دوم موفق شدند نیمه نخست بازی را با برتری خود (۲۵ بر ۲۲) تمام کنند. آنها در کوارتر سوم هم با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ و به سود خود تمام کردند.

بعد از این کوارتر بود که اصغرکاردوست به عنوان یکی از بازیکنان تعویضی درک باورمن وارد زمین شد. با حضور کاردوست کار تیمی ایران شکل بهتری به خود گرفت اگرچه این کوارتر را هم ۱۶ بر ۱۲ واگذار کرد و در نهایت و در مجموع بازنده ۵۵ بر ۴۷ شد.

بدین ترتیب تیم ملی بسکتبال با مجموع دو شکست برابر تیم دوم چین و پیروزی مقابل نمایندگان ایتالیا، اسواکی و آمریکا به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت اطلس اسپورت دست یافت

http://media.mehrnews.com/d/2015/07/25/3/1775005.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×