» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » دکترسبحانی: جامعه باید در مقابل شخصی که با جرم غیرعمد زندان را تجربه می کند با نگاه متفاوت عمل کند
فولاد مبارکه - مطالب ویژه

دکترسبحانی: جامعه باید در مقابل شخصی که با جرم غیرعمد زندان را تجربه می کند با نگاه متفاوت عمل کند

مرداد 1, 1394 0017

دکترسبحاني در برنامه «يک شهرضيافت» عنوان کرد: جامعه بايد در مقابل شخصي که با جرم غيرعمد زندان را تجربه مي کند با نگاه متفاوت عمل کند.

خوشبختانه با لطف و عنايت خداوند، شرکت فولادمبارکه، در چند سال گذشته، سنت حسنه کمک به هم نوع را در يکي از شبهاي ماه مبارک رمضان برگزار مي نمايد. اين حرکت ، در بين بسياري از سازمانها به الگويي مناسب مبدل گرديده و باعث شده که ديگر شرکتها و سازمانها هم در اين حرکت خيرخواهانه همراه شوند.

اين مطلب را دکتر سبحاني که به همراه مديران، شركاي تجاري كسب و كار و كاركنان فولاد مباركه اصفهان در برنامه زنده تلوزيوني «يک شهر ضيافت»حضور يافته بود، مطرح کرد .

به گزارش خبرنگار فولاد، در اين برنامه که نحوه و ميزان كمك به زندانيان جرايم غير عمد تشريح شد، مدير عامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اهميت اين حرکت خداپسندانه و ضمن تقدير و تشكر از شركاي تجاري كسب و كار كه با عشق و علاقه وافر در جشن گلريزان شركت فولاد مباركه اصفهان حضور يافته و با ارائه كمكهاي نقدي خود در اين كار خيرسهيم شده اند، اظهار داشت: خوشبختانه با لطف و عنايت خداوند، شرکت فولادمبارکه، در چند سال گذشته ، سنت حسنه کمک به هم نوع را در يکي از شبهاي ماه مبارک رمضان برگزار مي نمايد. اين حرکت شرکت فولادمبارکه اصفهان، در بين بسياري از سازمانها الگو شده و باعث گرديده که ديگر شرکتها و سازمانها هم در اين حرکت خيرخواهانه همراه شوند.

مديرعامل فولادمبارکه در ادامه افزود: البته ويژگي بارز، شاخص و بيشترين حسن اين حرکت فرهنگي اين است که افرادي که در برنامه هاي گلريزان شرکت ميکنند واقعاً با صدق دل حضور مي يابند. در برنامه گلريزاني که توسط شرکت فولادمبارکه هرساله برگزار مي شود، طرف هاي قرارداد و شرکاي تجاري ، چه آنهايي که به فولادمبارکه خدمات مي دهند و چه آنهايي که از محصولات فولادمبارکه استفاده مي کنند در اين حرکت سهيم مي شوند.به جرأت مي گويم عزيزاني که در گلريزان شرکت فولادمبارکه شرکت مي کنند واقعا با عشق و شور حالي وصف ناپذير در اين مراسم دستي را ميگيرند به اين اميد که خداوند در جايي دستشان را بگيرد. شکر خدا با اين نگاه امسال در شب گلريزان ، با کمک اين عزيزان ، بيش از سه ميليارد تومان جمع آوري شد، همانطور که سال گذشته با جمع آوري مبلغ 2.5 ميليارد تومان با کمک ستاد ديه استان، 297 زنداني غيرعمد آزاد شدند و به آغوش خانواده هاي خود بازگشتند.

دکتر سبحاني با اشاره به اجراي برنامه هاي فرهنگي در شرکت فولادمبارکه اصفهان و نگاه به اشتغال زندانيان جرائم غيرعمدگفت: بايد به اين مورد توجه شود ،کسي که به صورت ناخواسته دچار گرفتاري شده و راهي زندان مي شود ، قطع به يقين با کسي که با تصميم قبلي و اراده شخصي وارد مسيري مي شود که آخر آن زندان است تفاوت دارد. جامعه بايد در مقابل شخصي که با جرم غيرعمد زندان را تجربه مي کند با نگاهي متفاوت عمل نمايد و در برابر اين شخص و پس از طي دوران محکوميت ، بايد پذيراي ايشان باشد.

اين گزارش حاکي است در ادامه برنامه « يک شهر ضيافت » فيلمي کوتاه از حضور مديرعامل فولادمبارکه و هيئت همراه که به منظور آشنايي با شرايط و محيط زندان و زندانيان در زندان مرکزي اصفهان تهيه شده بود به نمايش گذاشته شد.

f8

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×