» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » استاندار اصفهان: مبارکه، شهرستان نمونه گردشگری استان اصفهان می‌شود
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

استاندار اصفهان: مبارکه، شهرستان نمونه گردشگری استان اصفهان می‌شود

مرداد 3, 1394 009

 استاندار اصفهان گفت: شهرستان مبارکه را می‌توان یک شهرستان نمونه توریستی گردشگری طبیعی قلمداد کرد و ظرفیت‌‌های گردشگری شهرستان مبارکه باید مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری شمس مبارکه، رسول زرگرپور در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از بوستان هشت بهشت شهر مبارکه اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم از حضور پرشور و با ابهت مردم شریف شهرستان مبارکه در روز جهانی قدس تقدیر به عمل آورم.

وی با بیان اینکه اگر اتفاقات خوب در شهرستان مبارکه در حال رخ دادن است، به دلیل همدلی و همزبانی بین مسئولین شهرستان بوده، تصریح کرد: امیدوارم تا پایان این حرکت بزرگ که توصیه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است، ادامه داشته باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه لیاقت مردم شهرستان مبارکه بیش از آن است که ما در اختیارشان قرار داده‌ایم و از آن استفاده می‌کنند، افزود: ما به این به دلیل شهدا و فرماندهان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های صبورشان، مردم ولایتمدار و شهید پرور و باف رهنگ مدیون هستیم.

وی گفت: بنابراین نباید فعالیت های انجام شده ما را راضی کند به اینکه فکر کنیم کارهای بزرگی انجام داده‌ایم، زیرا هنوز تا رسیدن به شان و منزلت این مردم فاصله داریم و باید بدانیم که همه شرایط فراهم است.

زرگرپور با بیان اینکه شهرستان مبارکه ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند محور توسعه این شهرستان قرار گیرد، گفت: درست است که این شهرستان کاملا صنعتی است اما هم از نعمات صنعت استفاده می‌کند و هم از نغمات آن که می‌توان با یک هدف‌گذاری درست و بزرگ شهرستان را به اوج برسانیم.

وی افزود: علاوه بر این شهرستان مبارکه شهرستان کشاورزی است که خبره‌ترین کشاورزان و ظرفیت‌های خدادادی زیادی در این منطقه قرار دارد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: شهرستان مبارکه را می‌توانیم یک شهرستان نمونه توریستی گردشگری طبیعی قلمداد کنیم زیرا همه شرایط و امکانات در آن مهیا است.

انتهای پیام / ب

http://media.shabestan.ir/Original/1394/03/06/IMG10250763.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×