» عمومی » فرهنگی ادبی » حمید گل‌پیرا در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد
فرهنگی ادبی

حمید گل‌پیرا در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد

تیر 19, 1394 0010

پیکر حمید گل‌پیرا روزنامه‌نگار فقید با حضور همکاران سابقش در روزنامه «تهران تایمز» در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر حمید گل‌پیرا خبرنگار فقید و همکار باسابقه و قدیمی «تهران تایمز» صبح امروز پنجشنبه ۱۸ تیرماه با حضور مدیران مسئول اسبق و فعلی این روزنامه و جمعی از همکاران مرحوم گل‌پیرا از جلوی سالن معراجیان به سمت قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) در تهران برگزار شد.

پیکر زنده‌یاد گل‌پیرا پس از قرائت زیارت عاشورا در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) و در کنار دیگر همکارش زنده‌یاد پرویز عرفان سردبیر سابق تهران تایمز – که چندی پیش دار فانی را وداع گفته بود و در همین قطعه خاکسپپاری شده بود – در خاک آرام گرفت.

در مراسم تشییع این روزنامه‌نگار تهران تایمز، عباس سلیمی نمین و علی عسکری مدیران مسئول اسبق و فعلی این روزنامه بین‌المللی انگلیسی‌زبان حضور داشتند. جمعی از اعضای کادر تحریریه تهران تایمز هم همکارشان زنده‌یاد گل‌پیرا را تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند.

همچنین بر اساس این گزارش، مراسم ختم زنده‌یاد حمید گل‌پیرا ا ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ روز شنبه ۲۰ تیرماه در سالن اجتماعات خبرگزاری مهر واقع در خیابان استاد نجات‌الهی جنوبی، بین خیابان‌های سمیه و طالقانی، کوچه بیمه، پلاک ۱۸ برگزار خواهد شد.

مرحوم گل‌‌پیرا که بیش از ۶ ماه با سرطان ریه مبارزه می‌کرد، سرانجام سه شنبه ههفته جاری ۱۶ تیرماه در سن ۵۵ سالگی در بیمارستان آراد تهران بدرود حیات گفت. گل‌پیرا از سال ۱۳۷۹ با هدف آنچه خود او «مبارزه با صهیونیسم، رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی» عنوان کرده بود، از آمریکا به ایران مهاجرت کرد و فعالیت‌های رسانه‌ای‌ خود را در کشورمان آغاز کرد.

این روزنامه‌نگار در ابتدا همکاری خود را با روزنامه تهران تایمز آغاز کرد و بعد از تاسیس پرس تی وی، با این شبکه تلویزیونی ایرانی به عنوان کارشناس مسائل بین‌المللی همکاری مطبوعاتی داشته است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/07/07/3/1760240.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×