» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » بازديد معاونين دانشگاه علوم پزشكي اصفهان از بيمارستان محمدرسول الله(ص) مباركه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

بازديد معاونين دانشگاه علوم پزشكي اصفهان از بيمارستان محمدرسول الله(ص) مباركه

تیر 15, 1394 0017

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، دكتر عليرضا يوسفي معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي اصفهان و دكتر طلوعي معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي استان اصفهان  بعداز ظهر يكشنبه با حضور در بيمارستان حضرت محمد رسول الله (ص) مباركه  از بخش هاي مختلف بيمارستان بازديد نموده و در جريان روند اجراي طرح تحول سلامت قرار گرفتند.

دكتر يوسفي و دكتر طلوعي ضمن بازديد از واحدهاي مختلف از جمله  پذيرش و ترخيص، با كاركنان و مراجعين گفتگو و نظرات آنها را در مورد طرح و مشكلات موجود جويا شد.

در ادامه بازديد، معاون توسعه مديريت و منابع و عضو ستاد اجرايي برنامه تحول نظام سلامت دانشگاه از نحوه اجراي برنامه تحول نظام سلامت و ميزان رضايت مردم از اجراي اين برنامه بزرگ ملي بازديد كرد.

معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي اصفهان با بيان اينكه  امروز دغدغه پرداخت حقوق كاركنان دانشگاه علوم پزشكي را دارم گفت : كاركنان آموزش و پرورش بيش از ساير كاركنان وزارتخانه ها از مزاياي اجراي طرح تحول نظام سلامت برخوردار شدند.

دكتر يوسفي با بيان اينكه نبايد كار پرستاران را با معلمان مقايسه كرد گفت:  مقايسه وزارت بهداشت و درمان و وزارت آموزش و پرورش  با يكديگر مقايسه مع الفارغ است .

وي با انتقاد از اينكه  نمايندگان در مجلس شوراي اسلامي گفته اند دولت به وزارت بهداشت و درمان توجه بيشتري نسبت به آموزش و پرورش دارد  گفت : پرستاران و كاركنان بيمارستانها مشكلات رسيدگي به بيماران و  شيفت هاي شبانه را دارند در صورتيكه اين موضوع در آموزش و پرورش وجود ندارد.

وي افزود : كاركنان آموزش و پرورش ۴ ماه از سال را در تعطيلات به سر مي برند ولي كاركنان وزارت بهداشت و درمان و پرستاران سختي كار زيادي را متحمل مي شوند.

در اين جلسه فرماندار مباركه ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات و تسليت ايام سوگواري شهادت حضرت علي (ع) به وضعيت بيمارستان و مشكلات موجود اشاره  كرد وافزود: با توجه به پتانسيل و ظرفيتهاي موجود در شهرستان از جمله وجود صنايع مادر مي طلبد بيمارستان با تجهيزات مطلوب تر و در خور شهرستان به همشهريان عزيز خدمات رساني نمايد ودر اين راستا مساعدت وتعامل دانشگاه علوم پزشكي استان ضروري است.

ذاكري وجود يك دستگاه  سيتي اسكن و همچنين متخصصين مجرب و خبره را براي بيمارستان ضروري بر شمرد و از دانشگاه علوم پزشكي اصفهان خواست : نسبت به تامين نيروي متخصص و تجهيز بيمارستان اقدام نمايند.

وي با اشاره به وضعيت ساختمان بيمارستان و تاسيسات آن خواستار ايجاد تخت هاي ICU  و تعمير بخش هاي باقيمانده بيمارستان شد و تاكيد كرد :رياست بيمارستان محمد رسول اله(ص)با مساعدت شركت فولاد مباركه نسبت به ايجاد بخش  VIPاقدام نمايدوفرمانداري نيز آماده همكاري با دانشگاه علوم پزشكي استان در خصوص رفع مشكلات بيمارستان وشبكه بهداشت ودرمان ميباشد

دكتر فرحناكيان رئيس بيمارستان محمد رسول الله (ص) مباركه در اين بازديد گفت : با توجه به اينكه بيمارستان مباركه بعد از بيمارستان الزهرا (س) اصفهان بزرگترين بيمارستان استان اصفهان است ، ضرورت دارد كه به آن توجه ويژه صورت گيرد.

دكتر فرحناكيان با بيان اينكه شهرستان مباركه قطب صنعت و كشاورزي استان اصفهان است اظهار داشت : نبود تجهيزات تشخيصي و درماني ، كمبود متخصص و عدم رضايت مردم از خدمات ارائه شده سه مشكل اصلي بيمارستان محمد رسول الله مباركه است.

رئيس بيمارستان مباركه گفت : درصد اشغال تخت در بيمارستان  مباركه از ۵۰ به ۷۰ درصد رسيده و همچنين درصد اشغال تخت در آي سي يو بيمارستان از ۶۰ درصد به ۸۰ درصد رشد داشته است.

وي  با بيان اينكه تعداد ويزيت بيماران در كلينيك از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر  در ماه به ۵ هزار نفر رسيده و ويزيت بيماران در درمانگاه بيمارستان به ۱۲ هزار نفر در ماه افزايش يافته است گفت : همه اين موارد مستلزم اين است كه برنامه ريزي مدوني براي آينده بيمارستان داشته باشيم تا بتوانيم رضايت مردم شهرستان مباركه را فراهم نماييم و شهرستان مباركه را بعنوان قطب پزشكي استان تبديل كنيم.

http://mobarakeh.gov.ir//dorsapax/data/sub_22/file/img_5562.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×