» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » رییس شوراي شهر مباركه: برقراری عدالت و پیشرفت رو به رشد شهر از وظايف شهرداري‌ها است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رییس شوراي شهر مباركه: برقراری عدالت و پیشرفت رو به رشد شهر از وظايف شهرداري‌ها است

تیر 15, 1394 0011

رييس شوراي شهر مباركه گفت: برقراری عدالت و پیشرفت رو به رشد شهر ارائه خدمات بي منت به عموم مردم از وظايف شهرداري‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، خلیل طاهری رییس شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت روز شهرداري ها اظهار داشت: برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها،‌ سیاست‌ها و برنامه‌های کشور در ارتباط با مدیریت شهری و روستایی، روز چهاردهم تیرماه به عنوان “روز شهرداری و دهیاری” در سالنامه رسمی کشور درج گردیده است.
طاهری با بیان اینکه تمامی خادمین مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر شبانه روز در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات جدید، شهر را مناسب زندگی و کار مردم نمایند، افزود: انتظار می رود خادمین مردم در این عرصه بتوانند با افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری در راستای آشنایی با رویکردها،‌ سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت، برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.
وی گفت: شهرداری مبارکه با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهر، رو به رشد می باشد و در این راستا همفکری و همکاری شهروندان نقش مهمی در موفقیت برنامه های شهرداری دارد.
طاهری با اشاره به بیانات امام جمعه مبارکه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهرداری ها اظهار داشت: رضایت نماینده ولی فقیه در مبارکه از شهرداری و شورای شهر و اعلام اینکه “همیاری و همراهی شورای شهر و شهرداری تاکنون ستودنی بوده است و به همین شکل ادامه پیدا کند” مایه مباهات است که کمترین خدمت خادمان مردم در این دو نهاد مورد رضایت می باشد.
رییس شورای اسلامی شهرمبارکه در پایان از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه عزیزان زحمتکش شهرداری خواستار شد.

روز شهرداری در مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×