» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » جشن فارغ التحصیلی 200 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه برگزار شد
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

جشن فارغ التحصیلی 200 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه برگزار شد

خرداد 4, 1394 0014

جشن فارغ التحصیلی ۲۰۰ دانشجوی مقاطع مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه، با حضور مسوولین و جمعی از دانشجویان فارغ التحصیل رشته های مختلف و خانواده های آنان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، عبدالله هادی رییس دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه در ابتدای این مراسم با تبریک به دانش آموختگان و خانواده های آنان، از فارغ التحصیلی نه به عنوان فراغت کامل از تحصیل بلکه به عنوان پايان يک مرحله از زندگی و شروع مرحله ای ديگر یاد کرد و گفت: دانشگاه آزاد مبارکه در حال حاضر یکی از بهترین دانشگاه های کشور است که توانسته طی سال های گذشته رتبه های برتری را در حوزه پژوهش کسب کند.
وی از فارغ التحصیلی بعنوان حرکتی نو در راستای فراگیری علم، دانش و معرفت یاد کرد و بیان داشت: دانش آموختگان باید به اساتید، مسوولان دانشگاه و خانوده خود احترام بگذارد و مقام، ارزش و منزلت آنها را در جامعه حفظ کنند.
هادی با اشاره به اینکه دانشجویان فارغ التحصیل باید از علم خود در راستای توسعه کشور بهره بگیرند، ادامه داد: فارغ التحصیلان تلاش کنند که در مسیر زندگی و کار خود برای رضای خدا کار کنند و در مسیر توسعه و آبادانی کشور گام بردارند.
وی با اشاره به تصویب رشته دکترای حسابداری دانشگاه آزاد مبارکه توسط وزارت علوم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه با سرمایه گذاری بیشتر در زمینه ایجاد رشته های جدید در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا افق روشن و جدیدی را فرا روی خود می بیند.
در ادامه مراسم، حجت السلام محمدجواد محمدی امام جمعه مبارکه با تبریک اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: اگر امروز به راحتی می توانیم درس بخوانیم و پله های ترقی را پشت سر هم بالا رویم و در کمال آرامش و امنیت هستیم مدیون شهدا هستیم.
حجت الاسلام محمدی با تبریک به دانش آموختگان و خانواده های آنها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهمترین افتخارات و دستاوردهای مهم پس از انقلاب است که سهم بسزایی در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و پ‍‍ژوهشی داشته است.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه جشن فارغ التحصیلی پایان یک مرحله از زندگی و شروعی برای دیگر مراحل زندگی است، اظهار داشت: دانشجويان بايد با كسب علم و مهارت و به كارگيري آن در زندگي براي پيشرفت و آباداني ايران اسلامی تلاش کنند.
امام جمعه مبارکه گفت: دانش آموختگان باید بدانند که از این پس در جامعه نقش و رسالتی بر عهده دارند و باید به خوبی به این نقش عمل کنند.
وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان جامعه ما برای موفقیت بیشتر باید بدنبال دانش افزایی، مهارت جویی، تدین و دینداری و ساماندهی ارتباطات و دوستی های باشد، افزود: دانش آموختگان از این پس می توانند گام‌های مهمی را در عرصه های علمی و صنعتی برداشته و تاثیر گذاری مثبتی را در راه پیشرفت و آبادانی داشته باشند.
قرائت سوگند نامه، اهدای لوح تقدیر به فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه، پخش کلیپ و سرود از برنامه های این مراسم بود.
گفتنی است؛ دانشجویان دانشگاه آزاد واحد مبارکه در رشته های کامپیوتر، مدیریت صنعتی و بازرگانی، حسابداری و ریاضی فارغ التحصیل شدند.
دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه در سال ۱۳۶۷ تاسیس شد و هم اکنون ۳هزار و ۴۵۰ دانشجو، ۵۴ رشته شامل ۵ رشته در کاردانی پیوسته، ۹رشته کاردانی ناپیوسته، ۱۳ رشته کارشناسی پیوسته، ۱۰رشته کارشناسی ناپیوسته و۱۷ رشته کارشناسی ارشد دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×