» عمومی » ورزشی » کلاف سردرگم استقلال و پرسپولیس/ در جستجوی پدر خوانده!
ورزشی

کلاف سردرگم استقلال و پرسپولیس/ در جستجوی پدر خوانده!

خرداد 3, 1394 006

استقلال و پرسپولیس به سان دو وصله ناجور هستند که هر سال با تصمیم‌های جدید و تغییر وزرا و دولت‌ها به دنبال صاحب و پدرخوانده خود می‌گردند و هرسال هم دست به دست می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بدون توجه به اینکه نتیجه اهلیت خودروسازان چه اعلام شده باید گفت سرگیجه استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد و اصلا معلوم نیست بالاخره قرار است چه اتفاقی برای این دو باشگاه رخ دهد.

پرسپولیس البته همچنان درگیر مسابقات آسیایی است و فعلا توقعی برای برنامه ریزی جهت سال آینده از این تیم نمی رود، ضمن اینکه آنها تقریبا برانکو را به عنوان سرمربی فصل بعد می شناسند و در این زمینه از استقلال جلوتر هستند و نکته دیگر اینکه در صورت رد صلاحیت خودروسازان پرسپولیس هنوز دو مشتری دیگر هم دارد اما استقلال فعلا می ماند روی هوا…

استقلال به طور کلی دچار درگیری‌های پیچیده‌تری است و کلاف سردرگم تری دارد. نجف‌نژاد رئیس هیات مدیره استقلال رئیس بزرگترین فراکسیون مجلس است و طرح دو فوریتی داده که مزایده را هوا کند، وی حتی اعلام کرده شاید جلسه را خیلی زود برگزار کنیم و سرمربی هم برای استقلال انتخاب کنیم که این یعنی بی توجهی محض به واگذاری استقلال و البته شاید هم می‌داند که اعضای هیات مدیره استقلال همین خواهند بود که هستند و به همین دلیل مثلا دوست ندارد زمان برای استقلال از دست برود.

فرصت سوزی های تکراری
در آن سو نداشتن سرمربی برای استقلال جنجال‌ها و سرگیجه‌های بیشتری هم تولید کرده تا جاییکه  هرکدام از اعضای هیات مدیره در این باشگاه با نفرات مد نظر خودشان صحبت کرده اند و به آنها تضمین داده‌اند که سرمربی آینده اوست تا جاییکه دو گروه موازی در استقلال این روزها درحال تیم بستن هستند! این اما اولین بار نیست که این دو تیم  مانده‌اند روی هوا و تنش‌های زیادی دارند و فرصت سوزی هم می‌کنند.

سال گذشته استقلال و پرسپولیس پیش از پایان فصل و در حالی که در کورس قهرمانی بودند با انتشار لیست قراردادهایشان نه تنها آشفته شدند بلکه متوجه شدند که مدیرانشان تغییر خواهند کرد چون در میان مسابقات امیررضا خادم این دو را به انتقاد بست. پس از آن هم مدتها طول کشید تا هیات مدیره این دو تیم شناسایی شوند و کار با مربیان شروع شود.

در واقع بارها و بارها این اتفاق برای استقلال و پرسپولیس رخ داده است و این دو تیم بلاتکلیف‌ترین تیم‌های ایران هستند، از درگیری های مدیریتی  و مالکیتی بگیرید تا برسید به تغییر وزرا و کابینه و رئیس جمهورها که همگی روی این دو تیم تاثیر خواهند گذاشت و هر سال آنها را به دنبال پدرخوانده جدید سوق می دهد.

1694583

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×