» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » اولین نشست سال جدید هیات رئیسه دانشگاه مجلسی با کارکنان
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

اولین نشست سال جدید هیات رئیسه دانشگاه مجلسی با کارکنان

فروردین 25, 1394 0014

در اولین نشست سال جدید هیات رئیسه واحد شهر مجلسی با کارکنان مطرح شد:

دکتر نعیمی :در سال 94پایبندی کامل به رعایت آئین نامه ها ,بخشنامه ها وقوانین سرلوحه کارکنان باشد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، اولین جلسه هیات رئیسه واحد شهر مجلسی با کارکنان در سال جدید در محل نماز خانه امام خمینی (ره) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه وپس از قرائت آیاتی از کلام وحی که با مضامین بارش رحمت الهی وروحیه امید واری به آینده انتخاب شده بود,دکتر فرید نعیمی ضمن تبریک سال نو به کلیه پرسنل با اشاره به پیام نورورزی مقام معظم رهبری وشعار سال جدید از کلیه کارکنان خواست در سال 94 ضمن پایبندی کامل به رعایت آئین نامه ها ,بخشنامه ها وقوانین و به منظور شتاب دهی به چرخ پیشرفت دانشگاه با اساتید ,دانشجویان وارباب رجوع همدل وهمزبان باشند .

وی در ادامه به مرزبندی وظایف جامعه دانشگاهی واحد شهر مجلسی پرداخت و اصلاح ساختار سازمانی ,افزایش بهره وری,کاهش هزینه های اضافی وافزایش تعداد رشته ها ودانشجویان را از وظایف هیات رئیسه برشمرد و در مقابل سرویس دهی مناسب ,تعهد وانضباط کاری , تکریم ارباب رجوع وافزایش رضایتمندی دانشجویان را در از انتظارات هیات رئیسه از کارکنان برشمرد.نعیمی همچنین افزایش تعداد رشته وجذب دانشجو را مقارن با جذابیت واستاندارد سازی فضای آموزشی عنوان کرد و از اخذ تسهیلات جهت تکمیل ساختمان آموزشی 12 هزار متری امیر کبیر خبر داد.پس از آن اعضای هیات رئیسه به ترتیب ضمن تبریک سال نو به کارکنان به بیان دیدگاه های خود پرداختند . جلسه با طرح نظرات , انتقادات . پیشنهادات کار کنان پایان یافت.

IMG_9537

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×