» عمومی » ورزشی » شرایط جدید واگذاری استقلال و پرسپولیس فردا اعلام می‌شود
ورزشی

شرایط جدید واگذاری استقلال و پرسپولیس فردا اعلام می‌شود

اسفند 27, 1393 009

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به جلسه هیات واگذاری برای تعیین شرایط مرحله سوم مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: قیمت پایه تغییر نکرده و شرایط جدید هم تا پنجشنبه اعلام می‌شود.

سیدجعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نشست هیات واگذاری برای تعیین شرایط مرحله سوم مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: در این باره باید چند نکته را اعلام کنم. اول اینکه قیمت پایه به هیچ عنوان تغییر نکرده و همان ۲۹۰ میلیارد تومان باقی مانده است. نکته مهم دیگر اینکه ما آگهی مرحله سوم مزایده را در نیم دوم فروردین منتشر می‌کنیم.

وی در خصوص زمان جدید مزایده و شرایط واگذاری این دو باشگاه گفت: زمان مزایده دهه اول اردیبهشت ماه تعیین شده است ولی تسهیلات جدید که در نظر گرفته شده نیز ظرف امروز و فردا یا بهتر بگویم تا پنجشنبه مشخص می شود که در تعداد اقساط و بازپرداخت با شرایط تازه و بهتری مواجه خواهیم بود.

از سبحانی درباره مذاکرات فروشگاه زنجیره‌ای رفاه با سازمان خصوصی سازی برای خرید باشگاه پرسپولیس پرسیدیم که وی پاسخ داد: من مذاکرات آنها را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب. ما در دوره‌های قبل هم مذاکرات زیادی داشته‌ایم و از این گونه مذاکرات استقبال می‌کنیم.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: ممکن است گروه‌های مختلف حقیقی و حقوقی با سازمان خصوصی سازی یا وزارت ورزش مذاکراتی انجام داده باشند. اما اینکه آنها پاکت را تحویل بدهند مهم است و باید دید در نهایت چه کاری انجام خواهند داد.

 

708736

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×