» اخبار ایران و جهان » پيام شهردار اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سال ۹۴: با توسل به بانوی اسلام برای رشد و شکوفايي اصفهان گام برمي داریم
اخبار ایران و جهان

پيام شهردار اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سال ۹۴: با توسل به بانوی اسلام برای رشد و شکوفايي اصفهان گام برمي داریم

اسفند 27, 1393 0017

شهردار اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۴ اظهارامیدواری کرد:در سايه توجهات بانوی اسلام همواره از مزيد توفيقات براي خدمت در جهت رشد و شکوفايي اصفهان پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي و عزت و سربلندي جمهوري اسلامي ايران بهره مند گرديم .

به گزارش ایمنا، متن کامل پیام دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد به شرح زیر است:
بهار حلول طراوت و شادابي از آسمان هستي است که جمله زمين را تن پوشي از شکوفه مي بخشد و گلنقره باران را از ديدگان خود بر فرش زمردين طبيعت هديه مي نمايد، و نوروز سروش پيک شادماني است که نوايي دلنواز از فرهنگي کهن و تاريخي ماندگار را در سنتي بي نظر متجلي مي نمايد.
خداوند رحمان نويد سال نو را بر دوش نسيم بهاري گذاشت تا اين امانت را به رسم آغاز به خالق سپارد تا نقاش صبا چمن بيارايد و فراش خزان ورق بيفشاند.

اينجانب ضمن گراميداشت ايام شهادت ام الحسنين، انسيه الحورا حضرت فاطمه زهرا(س) فرارسيدن سال ۱۳۹۴ را به همگان تبريک عرض مي نمايم و اميدوارم که در سال جديد با توسل به پيشگاه بزرگ بانوي اسلام و در سايه توجهات ايشان همواره از مزيد توفيقات براي خدمت در جهت رشد و شکوفايي اصفهان پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي و عزت و سربلندي جمهوري اسلامي ايران بهره مند گرديم .
انشا اللّه كه در سايه بركات خداوند سبحان روزگارتان همواره پرفروغ و سرشار از موفقيت باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×