» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » معاون وزیر ورزش و جوانان در مبارکه: دولت توجه ویژه به ورزش دارد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

معاون وزیر ورزش و جوانان در مبارکه: دولت توجه ویژه به ورزش دارد

اسفند 15, 1393 0017

معاون وزارت ورزش و جوانان با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به ورزش گفت: رویکرد دکتر روحانی به ورزش پویاست و ایشان ورزش را بالاتر و وسیع تر از یک تفریح بلکه نوعی دیپلماسی، اشتغال و اقتصاد می داند.

به گزارش ایرنا، سید مناف هاشمی عصر جمعه در بازدید از اماکن ورزشی شهرستان مبارکه استان اصفهان افزود: با رویکرد دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان به ورزش، جایگاه اصلی ورزش در جامعه مشخص خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه در حوزه ورزش انتظارات، توقعات و نیازهای زیاد وجود دارد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همیشه و در همه جا پشتیبان ورزشکاران بوده اند و بعد از موفقیت ها، همواره اولین پیام تبریک از جانب ایشان و ریاست جمهوری کشور بوده است.

وی با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام ورزشی در کشور به یک معظل برای وزارت ورزش و جوانان تبدیل شده، گفت: قرار است سال آینده تفاهمنامه ای بین وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان ‎امضا شود تا پروژه های نیمه تمام، توسط شهرداری ها و ارگان های غیر دولتی تکمیل شود و مورد استفاده همان مراکز قرار بگیرد.

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه شهرداری ها و نهادهای خصوصی می توانند در تکمیل پروژه های عمرانی با وزارت ورزش و جوانان همکاری کنند، افزود: هدف ما این است که نهادهای عمومی غیردولتی را به وظیفه خودشان نزدیک تر کنیم تا در راه اندازی و بهره برداری بهتر این پروژه ها کمک شود.

وی با بیان اینکه شهرداری ها حوزه ورزش در شهرها را تحت امر خود دارند، گفت: هر اندازه سرمایه گذاری در حوزه ورزش افزایش یابد 10 برابر بیشتر از هزینه های مختلف در بخش درمان کاسته خواهد شد.

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: 30صدم مترمربع سرانه فضای ورزشی در استان اصفهان در شان این استان نیست.

هاشمی با بیان اینکه در سالهای گذشته به حوزه ورزش کم توجهی و کم لطفی شده است، تصریح کرد: ورزش حوزه کمک بگیر است و باید غیر از وزارت ورزش از ظرفیت سایر دستگاهها و ارگانها در زمینه ورزش کمک بگیریم.

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: در بخش تجهیزات، البسه و اقلام ورزشی توجه بیشتری به شهرستان مبارکه خواهیم داشت و ورزشکاران را تا آنجا که در توان ما باشد مورد حمایت قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به ورزش روستاها گفت: در سال جدید با افزایش نقدینگی سعی خواهیم کرد کمک های بیشتری در روستاها در راستای توسعه ورزش داشته باشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×