» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » علی ایرانپور: دولت ملزم به حذف یارانه هشت میلیون نفراز پردرآمد هاست
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

علی ایرانپور: دولت ملزم به حذف یارانه هشت میلیون نفراز پردرآمد هاست

اسفند 14, 1393 0013

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ملزم به حذف یارانه نقدی حدود هشت میلیون نفر از افراد پردرآمد است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا علی ایرانپور بعداز ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مبارکه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کاهش قابل توجه قیمت نفت ضرورت دارد تا دولت هر چه سریعتر برای حذف افراد پردرآمد از دریافت یارانه نقدی اقدام کند.

ایرانپور گفت : دولت می تواند درآمدی را که از محل حذف دهک های پردرآمد به دست می آورد در بخش های دیگر به ویژه تولید هزینه کند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: حضور در پای میز مذاکره نشانه وجود اراده صلح طلبی و بیزاری از جنگ طلبی ملت ایران است و این ملت می تواند در صورت انحراف دشمن از مسیر واقعی با اراده ای مستحکم غنی سازی را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران از هوشمندی و توانایی های بالایی برخوردار است، گفت: اگر توافقی در جریان مذاکرات هسته ای صورت گیرد، به طور قطع در چارچوب و منویات مد نظر مقام معظم رهبری خواهد بود.

ایرانپور به سفر ده ها وزیر و معاون وزیر به شهرستان در سال 93 اشاره کرد و افزود: پروژه های متعددی در سال جاری در شهرستان مبارکه افتتاح و بهره برداری شد و بسیاری از موضوعات با حضور مسئولان ارشد دولتی پیگیری و به نتیجه رسید.

81529604-6315249

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×