» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » برپایی نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی در مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

برپایی نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی در مبارکه

بهمن 14, 1393 009

نمایشگاه دستاوردهای سازمان بهزیستی در شهرستان مبارکه روز سه شنبه گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی امام جمعه مبارکه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت : بهزیستی در مراحل مختلف پیشگیری ، درمان و توان بخشی به مددجویان و جامعه هدف خود خدمات ارائه می دهد.

وی از افتتاح مرکز مشاوره با رویکرد مذهبی در شهرستان مبارکه خبر داد و افزود : مرکز مشاوره مذهبی کار بزرگ ،جدیدی در سطح شهرستان است که نهادهای مختلف فرهنگی مذهبی در این زمینه به این مرکز خدمات ارائه می دهند.

امام جمعه مبارکه تاکید کرد : مدد رسانی و دست گیری از کسانی که بر اثر مشکلات اجتماعی و یا ابتلائات جسمی نیازمند کمک و یاری اند یکی از اصول مهم اخلاق اجتماعی است که همواره درآموزه های متعالی دین مبین اسلام مورد سفارش و تاکید قرارگرفته است .

وی گفت : مدیران و کارکنان مجموعه بزرگ و خدوم بهزیستی باید بر خود ببالند که توفیق خدمت به همنوعان و به ویژه معلولان و نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی را یافته و این مسئولیت سترگ را بردوش دارند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مبارکه نیز در آیین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردها با حضور 30 مرکز خصوصی و تحت پوشش بهزیستی برگزار شد گفت : اداره بهزیستی مبارکه در راستای شناساندن توانمندی های مدد جویان بهزیستی این نمایشگاه با شکوه را برگزار کرد.

میر محسن محمودی اظهار با بیان اینکه نمایشگاه تا 21 بهمن ماه پذیرای عموم مردم و همشهریان است داشت: مدد جویان این سازمان یعنی معلولان و ناشنوایان و نابینایان خلاق ترین افراد در جامعه هستند.

وی گفت : اداره بهزیستی در راستای ارائه خدمات بهتر به مددجویان خود برنامه های و طرحهای کاربردی را در دستور کاری خود دارد و برای آرامش و راحتی آنها تلاش می کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مبارکه به مشکلات معلولین اشاره کرد و گفت : اشتغال، عدم رعایت قانون سه درصدی در استخدامی های کشور برای معلولین و عدم دسترسی راحت معلولین به اماکن عمومی به دلیل رعایت نکردن استانداردهای مناسب در سطح شهر از جمله مهم ترین مشکلات معلولین است.

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های اشتغال بهزیستی به مناسبت دهه مبارک فجر در مجتمع فرهنگی الزهرا(س) مبارکه برگزار شد.

81490931-6248801

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×