» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » حکم اعدام عامل حادثه گلپایگان اجرا می شود
اخبار ورزشی

حکم اعدام عامل حادثه گلپایگان اجرا می شود

بهمن 7, 1393 1013

رییس کل دادگستری استان اصفهان از اجرای حکم تنها مجرم باقی مانده حادثه به شهادت رساندن ماموران انتظامی و شهروندان عادی در گلپایگان خبر داد.
ششم دی ماه امسال سه نفر از ماموران ناجا و دو نفر از مردم عادی در شهرستان گلپایگان استان اصفهان توسط افراد مسلحی که سه برادر با سابقه سرقتهای مسلحانه بودند به شهادت رسیدند.

یکی از این سارقان در درگیری با ماموران انتظامی در گلپایگان کشته شد و یک نفر دیگر چند روز بعد به همراه همدست دیگرش در محاصره پلیس قرار گرفت و درگیری به هلاکت رسید و فرد سوم دستگیر شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، احمد خسروی وفا’ رییس کل این دادگستری اظهار کرد: حکم اعدام تنها عامل بازمانده این جنایت، پس از طی مراحل قانونی و تایید حکم توسط دیوان عالی کشور در چند روز آینده اجرا می شود.

وی از قضات دادسرا و دادگاه انقلاب اصفهان و هماهنگی و همکاری خوب قضات دیوان عالی کشور و زحمات نیروهای انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در مسیر به نتیجه رسیدن این پرونده قدردانی کرد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان به افرادی که در صدد چنین اقداماتی هستند هشدار داد، طناب دار و چوبه اعدام در انتظار آنها خواهد بود.

وی به جوانان توصیه کرد چنانچه در چنین مسیرهایی قدم گذاشته اند و دست به اقدامات شرارت انگیز می زنند دست برداشته و به راه درست برگردند.

بگفته سردار « حسین اشتری» جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، متهم دستگیر شده حادثه خونین گلپایگان، علاوه بر اقرار صریح به همکاری با دو برادر مقتول خود در درگیری مسلحانه با نیروهای انتظامی در شهرستانهای خمین و گلپایگان به 10 فقره سرقت مسلحانه توام با قتل و جرح در شهرهای اصفهان، زرین شهر، مبارکه، ورنامخواست، شهرکرد و لردگان اعتراف کرده است.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×