» عمومی » ورزشی » روی اشتباه بازیکنان و قضاوت داور باختیم/ می‌خواهند سرپرسپولیس را ببرند
ورزشی

روی اشتباه بازیکنان و قضاوت داور باختیم/ می‌خواهند سرپرسپولیس را ببرند

آذر 11, 1393 0015

حمید درخشان پس از شکست 2 بر یک عصر امروز دوشنبه تیمش برابر نفت تهران ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفت: امروز روز بد من بود چرا که تیمم خوب بازی کرد اما شکست خورد. ما مستحق این باخت نبودیم و نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: برای من بسیار سخت است که در حالی که نیمه دوم به طور کامل در اختیار پرسپولیس بود و بازیکنان نفت یک موقعیت هم نداشتند در دقیقه آخر روی اشتباه دو بازیکن خارجی گل بخوریم و امتیاز از دست بدهیم. متاسفانه دو بازیکن خارجی ما نتوانستند یک توپ ساده را دفع کنند و ما گل خوردیم.

درخشان با انتقاد از داور این دیدار گفت: چه کسی گفته است که اشتباه داوری جزیی از فوتبال است. حال و روز این روزهای ما این شده که اشتباه پشت اشتباه به ضرر پرسپولیس صورت می گیرد. قضاوت بازی امروز آنقدر یکطرفه بود که صدای تماشاگران هم در آمد. نمی دانم این چه وضعیت داوری است. اشتباهات داوری دارد بیداد می کند و متاسفانه هیچ گوش شنوایی هم وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی دادن به جوان های تیمش نیز گفت: من از عملکرد آنها به طور کامل راضی هستم. نفت روی دو اشتباه فردی بازیکنان ما به گل رسید اما گلی که پرسپولیس زد کاملا تاکتیکی بود. تیم حریف روی اشتباهات فاحش بازیکنان ما به گل رسید.

حمید درخشان ادامه داد: اگر ما گل دوم را در دقیقه 80 دریافت می کردیم می توانستیم جبران کنیم و شکست نخوریم اما زمان بدی گل خوردیم و این زمان گل خوردن برای یک تیم فاجعه است. حسن تیم ما این است که محتاج به یک بازیکن خاص نیست و همه بازیکنان در خدمت تیم هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه انتقاداتش از داور این دیدار گفت: اگر حرفی بزنیم ما را محروم می کنند اما من آمار دارم که داور بازی در نیمه اول 7 بار خطای بازیکنان نفت را بدون دادن کارت گذشت کرد اما با یک خطا به بازیکنان ما کارت زرد نشان داد. هر چقدر هم که حرف می زنیم کسی توجه نمی کند.

وی در پاسخ به این پرسش که شاید جریانی در کار است تا به پرسپولیس ضربه بزند گفت: من به این مسائل ورود نمی کنم و نمی توانم قضاوتی داشته باشد اما پرسپولیس مظلوم واقع شده و می خواهند سر تیم ما را ببرند که من چنین اجازه ای را به کسی نمی دهم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×