» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » همایش اقتدار بسیجیان که با حضور 2500 نفر از بسیجیان شهرستان مبارکه برگزار شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

همایش اقتدار بسیجیان که با حضور 2500 نفر از بسیجیان شهرستان مبارکه برگزار شد

آذر 5, 1393 009

فرمانده سپاه مبارکه گفت : امروز بسیجیان سرافراز با تجهیز به سلاح علم ، ایمان ، اخلاص و عمل صالح برای دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آمادگی و انسجام کامل برخوردارند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، سرهنگ رسول قاسمی روز چهارشنبه در همایش اقتدار بسیجیان که با حضور 2 هزار 500 نفر از بسیجیان شهرستان مبارکه در سالن 9 دی سپاه مبارکه برگزار شد، افزود: امروز تفکر بسیجی یک تفکر توام با اخلاص و بصیرت است.

وی با اشاره به ویژگی های بسیجیان افزود : با نگاهی درست به تفکر بسیجی این ویژگی ها به عنوان کلید واژه و اصول راهبردی باید مورد توجه مدیران و مردم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه از میان ویژگی های بسیجیان، اخلاص و بصیرت بیش از همه حائز اهمیت است که باید این دو را قدر دانست، افزود: اخلاص و عمل برای رضای خدا بصیرت به دنبال می آورد و خود بصیرت اخلاص را در پی دارد به طوری که این دو موضوع از یکدیگر منفک نیستند.

قاسمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت جهادی، گفت: این مدیریت یک مدیریت بسیجی است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج راه برون رفت از مشکلات است که در این راه همه باید خود را وقف خدمت به اسلام کنیم گفت : امیدواریم تمام بسیجیان وظائف خود را در حیطه سازمانی حمایت و حراست از انقلاب و نظام به درستی انجام داده و از این سرمایه گرانبها به درستی حفاظت کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×