» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » اختصاص ۱۷ ميلياردتومان جهت ساخت حسينيه مركزي مباركه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

اختصاص ۱۷ ميلياردتومان جهت ساخت حسينيه مركزي مباركه

آبان 12, 1393 0214

رييس شوراي شهر مباركه از اختصاص ۱۷ ميلياردتومان جهت ساخت حسينيه مركزي مباركه خبر داد

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از پايگاه خبري مباركه نيوز ، خليل طاهري در مراسم عزاداري كاركنان شهرداري كه به همت شهرداري و شوراي اسلامي شهر مباركه در مجتمع فرهنگي الزهرا (س) برگزار شد با تسليت ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان گفت : از طرف شهرداري و شوراي شهر مباركه مبلغ ۱۷ ميليارد تومان براي احداث حسينيه مركزي شهر مباركه اختصاص يافته است كه با اين اعتبار، احداث حسينيه مركزي در سه طبقه كليد مي خورد.
طاهري با بيان اينكه پيمانكاري طرح ،نقشه و اجراي عمليات احداث حسينيه مركزي توسط شوراي اسلامي شهر و شهرداري مباركه انجام مي شود افزود : هيات مديره حسينيه مركزي ۱۳ عضو دارد كه متشكل از ۵ نفر از اعضاي شوراي اسلامي شهرمباركه ، ۵ نفر از اعضاي سابق هيئت امناء و فرماندار شهرستان مباركه ،نماينده مردم شهرستان مباركه در مجلس شوراي اسلامي و شهردار شهر مباركه است.
وي افزود : ان شاالله با پشتيباني، همدلي و حمايت مردم شريف مباركه دست به دست هم خواهيم داد و حسينيه مركزي و خيمه عزاداري اباعبدالله الحسين (ع) را در شان و منزلت مردم برپا خواهيم كرد.
رييس شوراي شهرمباركه با اشاره به همكاري دستگاه‏هاي مختلف اجرايي اين شهرستان در برگزاري با شكوه مراسم عزاداري گفت: امسال شهرداري و شوراي شهر مبلغ ۴۰۰ ميليون تومان به هيات‏هاي مذهبي مباركه اهدا كرد.
وي با بيان اينكه مراسم عزاداري بايد به گونه‌اي انجام شود كه در شان و منزلت امام حسين عليه السلام و ياران باوفاي آن حضرت و مردم ولايتمدار شهر مباركه باشد گفت: حمايت هاي شورا و شهرداري از هيات هاي مذهبي بايد به گونه اي باشد كه اين هيات ها هر سال بهتر از سال قبل بتوانند برنامه هاي فرهنگي مذهبي اجرا كنند.
رييس شوراي اسلامي شهر مباركه با بيان اينكه عزاداري امام حسين(ع) فقط پوشيدن لباس سياه نيست خاطرنشان كرد: بايد تلاش كنيم تا مراسم مطابق شان امام حسين (ع) و مردم ولايتمدار شهرمباركه برگزار شود.
طاهري گفت : امروز الگوگيري از قيام سالار شهيدان سبب ايجاد بيداري اسلامي در كشورهاي دنيا شده است.
وي با اشاره به اينكه بي‌ترديد يكي از مهم‌ترين وقايع تاريخ اسلام، نهضت بزرگ عاشوراست كه پس از گذشت يك هزار و چهارصد سال هنوز به عنوان حماسه‌اي جاويد مطرح بوده و در صفحات حجيم تاريخ بشر به بوته فراموشي سپرده نشده است افزود: قيام امام حسين (ع) در صحراي كربلا درسهاي اخلاقي، عبادي و اجتماعي را به ملت هاي آزادي خواه جهان ارائه مي‌دهد.
طاهري با اشاره به اينكه حماسه كربلا با گذشته ۱۴۰۰ سال همچنان جاويدان است، تصريح كرد: امروز احيا فريضه امر به معروف و نهي از منكر بايد بيش از پيش در جامعه مورد توجه همگان قرار گيرد.
IMG_2725

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 2

  1. نادر

    سلام.شورا17میلیارد.شهردار3میلیاردنماینده700 میلیون فرماندارسابق300 میلیون شهردارسابق 300 میلیون تابحال به حسینیه کمک کرده اندعملا هم هیچ اتفاقی رخ نداده.پس این همه پول کجارفته. هرشب هم اعلام میشود90 ملیون تومان حسینه بدهی داردساخت حسینه هم که متوقف شده.یکی توضیح بده این همه پول کجارفته ممنون میشم.

  2. همشهری

    17 میلیارد از کجا آمده که به نام شهردار و شورای شهر تمام شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×