» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ديدار و نشست صميمانه شهردار ،اعضاي شوراي اسلامي شهر، مسئولين و مديران شهرداري مباركه با آقاي احمدي فرماندار شهرستان
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

ديدار و نشست صميمانه شهردار ،اعضاي شوراي اسلامي شهر، مسئولين و مديران شهرداري مباركه با آقاي احمدي فرماندار شهرستان

مهر 3, 1393 0012

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی شهرداری مبارکه ،آقاي مهندس نفري شهردار مباركه به اتفاق رئيس،نائب رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر مباركه و تني چند از مسئولين،مديران و مديران عامل سازمانهاي وابسته ،جهت تبريك انتصاب آقاي احمدي فرماندار جديد شهرستان ،در مورخ ۳۱ شهريورماه جاري با وي ديدار و گفتگو كردند.
در اين ديدار كه با استقبال خوب آقاي احمدي فرماندار جديد شهرستان مباركه همراه بود،ابتدا آقاي خليل طاهري ،رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه ضمن عرض خير مقدم به فرماندار محترم شهرستان،نسبت به ارائه همكاريهاي لازم در تمام سطوح از طرف شوراي اسلامي شهر تاكيد نمود و اعتقاد خود را بدين گونه بيان نمود كه هر كاري كه انجام شده و خواهد شد براي كسب رضايت مردم بوده است كه انشاءالله مورد رضايت حضرت ولي عصر (عج) و خالق يكتا قرار گيرد.
در ادامه آقاي مهندس نفري شهردار مباركه،ضمن عرض خير مقدم به فرماندار جديد شهرستان ،از تلاش ها و خدمات شايسته آقاي سليماني فرماندار سابق در طي ايام حضور و تصدي ايشان تقدير نمود.
آقاي نفري همچنين خطاب به آقاي احمدي فرماندار جديد،وي را فردي شايسته و تلاشگر و مدبر از خانواده بزرگ وزارت كشور معرفي نمود.شهردار مباركه ضمن آرزوي توفيق براي ادامه راه خطير و پر مسئوليت فرماندار شهرستان،بر همكاري مستمر نهاد خدمت رسان شهرداري با فرمانداري در تمام سطوح براي نيل به شهر و شهرستاني آباد تاكيد نمود.
آقاي مهندس نفري شهردار مباركه ،ضمن بيان توضيحاتي در خصوص مصوبات شوراي اسلامي شهر و اقدامات و فعاليتهاي شهرداري براي عمران و آباداني شهر،تعامل و مديريت مدبرانه فرماندار جديد را در موضوع انطباق مصوبات شوراي اسلامي شهر مباركه براي تسريع و تسهيل در ارائه خدمات عمراني و رفاهي بيشتر به شهر و شهروندان موثر و راه گشا دانست.
آقاي نفري در پايان ضمن آرزوي توفيق و سربلندي براي فرماندار جديد،اهتمام و اتفاق كليه مسئولين و شهرستان را در رسيدن به جامه اي متعالي و پيشرفته،مهم دانست و با اشاره به بيان شيواي حضرت حافظ كه : ((حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت *** آري به اتفاق جهان مي توان گرفت)) بر تداوم همكاريها و همدليهاي صميمانه مردم،مسئولان و مديران شهري تاكيد نمود.
در پايان آقاي احمدي فرماندار جديد شهرستان مباركه ضمن تبريك هفته دفاع مقدس و فرا رسيدن ماه مهر و بازگشايي مدارس و تشكر از حضور شهردار ،اعضاي شوراي اسلامي شهر و مسئولين داخلي شهرداري،براي تعالي و توفيق همه جانبه شهرستان و تحقق شهرستاني بايسته و شايسته ،اهتمام،جديت ،تلاش و همكاري صميمانه كليه مسئولين،ارگانها و ادارات را مهم و تاثيرگذار برشمرد.
IMG_6680 IMG_6681

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×