» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پروژه های عمرانی شهرداری مبارکه افتتاح شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پروژه های عمرانی شهرداری مبارکه افتتاح شد

شهریور 21, 1393 0014

پروژه های عمرانی شهرداری مبارکه، کرکوند و شهر جدید مجلسی روز جمعه با حضور « نوذر پور » معاون سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور افتتاح شد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا،معاون امور عمرانی استانداری اصفهان در آیین افتتاحیه این پروژه ها، همدلی دستگاه های اجرایی در مبارکه را عامل پیشرفت آن دانست.

« محمدعلی طرفه » گفت: همراهی و حمایت امام جمعه، فرماندار، شورای اسلامی شهر و شهردار مبارکه زمینه تحقق فعالیت های عمرانی و فرهنگی را در این شهرستان فراهم کرده که ثمره آن افتتاح این پروژه ها است.

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: شهرستان مبارکه از ظرفیت های بالایی همچون مجاورت با صنایع مختلف، جاذبه های گردشگری و وجود مردمی متدین و انقلابی برخوردار است.

طرفه با قدردانی از اقدامات شهرداری مبارکه و همکاران آن در اجرای این پروژه ها، فعالیت های آنها را طی این مدت ستودنی و الگویی برای دیگر شهرها دانست.

شهردار مبارکه نیز با بیان اینکه رضایتمندی شهروندان شرط اصلی موفقیت مدیریت شهری است، گفت: در حال حاضر 24 پروژه با اعتبار نزدیک به 400 میلیارد ریال توسط شهرداری مبارکه در دست اجراست که تعدادی از آنها تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

« ناصر نفری » برنامه ریزی برای اجرایی شدن مترو را از مهمترین پروژه های شهرداری مبارکه بیان کرد و گفت: تلاش مدیران شهرداری مبارکه برای آبادانی هرچه بیشتر این شهر و افزایش رضایتمندی مردم است.

افتتاح سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه ، آیین پرده برداری از سردیس جهادگر شهید حاج رضا نصوحی ،اجرای عملیات فرهنگسرای محله محمدیه و احداث پل سرارود و اجرای عملیات احیا و مرمت قلعه تاریخی نهچیر از جمله پروژه های بود که با حضور نوذرپور، معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و طرفه معاون امور عمرانی استاندار اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین مدرسه شهدای هسته ای در شهر جدید مجلسی با 12 کلاس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال توسط شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان به بهره برداری رسید .

خیابان شهید بهشتی شهر کرکوند به طول 870 متر نیز باهزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال شامل تملک، آزادسازی و جابجایی تاسیسات همچنین افتتاح بوستان محمدیه شهر کرکوند با مساحت 4403 متر مربع با اعتبار سه میلیارد و 820 میلیون ریال امروز به بهره برداری رسید.

IMG_6269

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×