» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » آمادگی مجتمع فولاد مبارکه برای همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی
اخبار شهرستان مبارکه

آمادگی مجتمع فولاد مبارکه برای همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی

مرداد 14, 1393 0012

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان خبر داد
آمادگی مجتمع فولاد مبارکه برای همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: مجتمع فولاد مبارکه آماده همکاری و تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی در حوزه‌های مختلف تکنولوژیکی، محیط‌ زیست، ایمنی و بهداشت است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بهرام سبحانی در جریان دیدار رئیس دانشگاه شیراز و تعدادی از اساتید دانشگاه‌های شیراز و اصفهان از شرکت فولاد مبارکه با اشاره به وسعت فعالیت‌ها و تنوع تکنولوژی در شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: این شرکت به دلیل گستردگی فعالیت‌هایش، یک صنعت فراگیر و دانشگاهی کاربردی است که ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشور دارد.

وی افزود: سالانه ده‌ها پروژه تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور در فولاد مبارکه اجرا می‌شود که اثرات بسیار خوبی در روند فعالیت‌های این شرکت داشته است.

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: در شرایط کنونی فاصله بین درآمدها و هزینه‌های بنگاه‌های اقتصادی بسیار کاهش یافته است چرا که هزینه‌ها سال به سال افزایش می‌یابد ولی درآمد بنگاه‌های اقتصادی کاهش داشته است.

وی افزود: بنگاه‌های اقتصادی باید در مسیری حرکت کنند که بتوانند با کاهش هزینه‌های تولید، درآمد بیشتری نصیب سازمان نمایند و این مسیر با انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در زمینه‌های مختلف میسر می‌شود و از این طریق بهره‌وری لازم در زمینه‌های مختلف نیروی انسانی، مواد، انرژی، محیط زیست افزایش و هزینه‌ها به طور چشمگیری کاهش یابد.

سبحانی با اشاره به اینکه انجام پروژه‌های تحقیقاتی باید کاربردی و نتیجه‌گرا بوده و ارزش افزوده برای سازمان ایجاد کند، افزود: ما آمادگی خود را برای همکاری و تعامل هر چه بیشتر با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی در حوزه‌های مختلف تکنولوژیکی، محیط زیست، ایمنی و بهداشت، نیروی انسانی، انرژی، ماشین‌آلات و تجهیزات، مواد اولیه و … اعلام می‌داریم و امید است با همکاری بیشتر بتوانیم به اقتصاد و صنعت کشور بیش از پیش کمک کنیم.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930514000670#sthash.Iun5iqZ5.dpuf

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×