» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » هزار و 600 یتیم در استان اصفهان تحت حمایت کارکنان فولاد مبارکه هستند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

هزار و 600 یتیم در استان اصفهان تحت حمایت کارکنان فولاد مبارکه هستند

تیر 26, 1393 008

رییس کمیته امداد امام(ره) شهرستان مبارکه گفت: بیش از یکهزار و 600یتیم در استان اصفهان تحت حمایت مالی کارکنان شرکت فولاد مبارکه هستند.

سایت شمس شهرستان مبارکه، سعید ابراهیمی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: همزمان با اجرای سراسری طرح اکرام ایتام توسط کمیته امداد حضرت امام (ره)، کمیته امداد شهرستان مبارکه نیز با همکاری مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و کارکنان این شرکت اقدام به ایجاد پایگاه در این شرکت کردند.

ابراهیمی با بیان اینکه از سال 90 تاکنون طرح اکرام ایتام در شرکت فولاد مبارکه انجام می شود، گفت: در این مدت بیش از دو هزار و 700 حامی به جمع حامیان کودکان یتیم در استان اصفهان اضافه شده است.

وی افزود: در سال 92 مبلغ شش میلیارد و ششصد میلیون ریال از محل کمک های حامیان به حساب ایتام تحت پوشش در سراسر استان اصفهان واریز شد.

وی گفت : پیش بینی می کنیم این کمکهای نقدی در سال 93 رشد 40 درصدی داشته باشد و در این زمینه ایتام تحت پوشش به یک توانمندی فکری، معیشتی و فرهنگی دست پیدا کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر حمایت مالی از حدود 205 نفر از ایتام شهرستان مبارکه توسط پرسنل خیراندیش شرکت فولاد مبارکه در حال انجام است و ماهیانه مبالغی به حساب آنها واریز می شود، گفت: شهرستان مبارکه به عنوان شهرستان معین در این زمینه فعالیت می کند و بیش از یک هزار و 400 نفر از ایتام سایر شهرستانهای استان اصفهان نیز تحت حمایت مالی کارکنان فولاد مبارکه هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مبارکه گفت: بعضی حامیان که در گذشته فقط حمایت از یک نفر یتیم را بر عهده گرفته بودند، با توجه به خیر و برکاتی که از انجام این اقدام خداپسندانه در زندگی خود مشاهده کردند داوطلبانه نسبت به افزایش میزان کمک مالی و یا تعداد افراد یتیم تحت حمایت اقدام کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×