» مطالب ویژه » احسان سلمانی: عملکرد داوران دیدار یاران و دریانوردان مناسب نبود
مطالب ویژه - ورزشی

احسان سلمانی: عملکرد داوران دیدار یاران و دریانوردان مناسب نبود

خرداد 13, 1393 0039

سرپرست تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان:

عملکرد داوران دیدار یاران و دریانوردان مناسب نبود

سرپرست تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان گفت: با اینکه بازیکنان ما بسیار کم تجربه بودند اما در بازی روز جمعه مقابل دریانوردان بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما حقشان این داوری نبود و داوری این دیدار مناسب نبود.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه ، احسان سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره بازی هفته چهارم تیمش مقابل دریانوردان پارس جنوبی اظهار کرد: بازی در وقت معمول با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید و در وقت اضافه هم گلی به ثمر نرسید و بر اساس قانون فوتبال ساحلی، به طور قطع باید یک تیم برنده میدان باشد، بازی به پنالتی کشیده شد و تیم ما متاسفانه بازی را با نتیجه 4 بر 3 به حریفش دریانوردان پارس جنوبی واگذار کرد.
وی بیان کرد: 50 درصد بازیکنان تیم ما بومی اصفهان و بسیار جوان هستند که با جرأت می‌توان گفت آنها از آینده‌سازان فوتبال ساحلی ایران به حساب می‌آیند و اکثر بازیکنان یاران اصفهان برای نخستین بار در لیگ بازی می کردند.
سرپرست تیم فوتبال ساحلی یاران اصفهان افزود: کم تجربگی و بد شانسی چاشنی کارباخت تیم ما شد اما در این میان داور هم مقصر بود زیرا با برخورد دوگانه ای که بین 2 تیم به وجود آورده بود سبب تضعیف روحیه بازیکنان ما شد.
وی بیان کرد: بدون شک اعتراض باشگاه به فدراسیون منعکس می‌شود و امیدواریم که دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.
سلمانی تصریح کرد: تیم پارس جنوبی از بازیکنان ملی‌پوش بهره می‌برد و با توجه به اختلاف بودجه و اسپانسر خوب این تیم می‌توان گفت که 10 برابر باشگاه ما بودجه سرانه دارد و در واقع بازیکنان یاران اصفهان خوب توانستند ظاهر شوند.
aaa

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×