» اخبار ایران و جهان » تشکیل جلسات مشترک با وزیر نیرو برای برطرف کردن مشکل زاینده‌رود
اخبار ایران و جهان

تشکیل جلسات مشترک با وزیر نیرو برای برطرف کردن مشکل زاینده‌رود

اردیبهشت 28, 1393 0015

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان معترض به عملکرد وزیر نیرو جلسات مشترکی با وی برای برطرف کردن مشکلات زاینده‌رود برگزار کرده‌اند و در این جلسات، به نقطه نظر مشترک نزدیک شدیم.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره امضای طرح استیضاح وزیر نیرو و عدم امضای آن از سوی تعدادی از نمایندگان مردم شهرستانهای اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگانی که این طرح را امضا نکردند، در واقع منفعتی از زاینده‌رود را نمی‌بینند و تاثیر زیادی در شهرستان آنها ندارد.

وی افزود: به طور مثل نماینده مردم اردستان با استدلال خود بیان کرده که استیضاح وزیر نیرو به دلیل حوزه زاینده‌رود تاثیر چندانی در این شهرستان ندارد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعضی نمایندگان معتقد هستند که بهتر است به جای استیضاح وزیر نیرو، با نمایندگان چهارمحال و بختیاری به مذاکره بنشینیم.

وی بیان کرد: جلساتی برای حل مشکلات حوزه زاینده‌رود با وزیر نیرو و وزارتخانه تشکیل شده و در حال حاضر به نقطه نظر مشترک نزدیک شدیم.

به گزارش تسنیم، حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار، موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، کامران، اخوان، سالک و فولادگر نمایندگان مردم اصفهان، منصوری نماینده لنجان، حیدرپورشهرضایی نماینده شهرضا، ایرانپور نماینده مبارکه، ابوترابی نماینده نجف آباد، صرامی نماینده خمینی شهر 11 امضا کننده طرح استیضاح وزیر نیرو هستند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×