» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » آزمون کتبی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد مبارکه برگزار شد
دانشگاه های مبارکه

آزمون کتبی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد مبارکه برگزار شد

اردیبهشت 3, 1393 0020

آزمون کتبی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با رقابت بیش از 500 نفر از اساتید و دانشجویان برگزار شد.
به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از روابط عمومی واحد مبارکه ، دکتر حمید علیان رییس دانشگاه  به همراه رییس دفترفرهنگ اسلامی و معاون دانشجویی همزمان با برگزاری سراسری آزمون قرآن وعترت در واحد از نحوه برگزاری مسابقات بازدید کرد.
حجه الاسلام غلامی رییس دفترفرهنگ اسلامی در این خصوص گفت : رقابت بیش از 500  نفر از دانشگاهیان واحد مبارکه با حضور اساتید و دانشجویان ثبت نام کننده در آزمون کتبی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت که  بصورت همزمان در کل کشور ، برگزار شد.

وی افزود : این آزمون در سراسر کشور برای اساتید در ۴ رشته ترجمه انگلیسی قرآن، تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه و سیره معصومین(ع) و در بخش دانشجویان در ۱۰ رشته تفسیر قرآن، زندگانی ۱۴ معصوم(ع)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه انگلیسی قرآن، احکام برادران و خواهران، زندگانی پیامبر اسلام(ص) ترجمه قرآن به فارسی و نهج البلاغه برگزار شد.آزمون کتبی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در یک مرحله و بصورت سراسری برگزار می شود و در هر رشته و هر بخش ۵ نفر در بخش اساتید و دانشجویان برگزیده می شوند . لازم به ذکر است آزمون کتبی نوزدهمین مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد در بخش کارکنان در سه رشته آشنایی با زندگی پیامبر اسلام (ص)، نماز و احکام برادران و خواهران به صورت جداگانه تا پایان اردیبهشت برگزار خواهد شد.

mob-daneshgah

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×