» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ۵۱۳ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه تایید نهایی شدند
اخبار شهرستان مبارکه

۵۱۳ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه تایید نهایی شدند

آبان 9, 1402 30206

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: تا کنون ۵۱۳ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان تایید نهایی شده اند.

حسین صفری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان مبارکه بررسی و پالایش برای ۱ هزار و ۱۵۰ نفر از متقاضیان ثبت نام شده برای طرح نهضت ملی مسکن بعمل آمده است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۵۱۳ نفر از متقاضیان تایید نهایی شده اند افزود: در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با محدودیت زمین مواجه بودیم که پیگیری های لازم در این خصوص بعمل آمده است و در حال حاضر در صفاییه زمین به بنیاد مسکن تحویل شده که بخشی از آن اقدام به ساخت شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه ادامه داد: مطابق با قراردادی که از مهرماه امسال منعقد شده است پیمانکار در حال نازک کاری می باشد که با توجه به مدت یکساله قراداد، امیداست واحدهای مسکونی سال آینده تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

وی بیان کرد: در شهر دیزیچه نیز ۱۵ هکتار زمین ویژه طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده که مراحل تفکیک و مصوبه شورای مسکن در دست اقدام است و مذاکراتی با شهرداری برای آماده سازی زمین بعمل آمده است.

صفری عنوان کرد: در شهر کرکوند ۱۰.۷ هکتار زمین از اراضی دارای سند مالکیت به نام دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است که مطابق با قراردادی که با شهرداری کرکوند امضا شده در حال حاضر مشاور در حال تفکیک و تهیه نقشه جهت آماده سازی توسط شهرداری کرکوند است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×